Opis firmy
Poszukujemy osoby na stanowisko:
Wymagania:
minimum 2-letnie doświadczenie w sprzedaży rozwiązań IT w Administracji Publicznej
posiadanie relacji na poziomie wyższej kadry zarządzającej
zdolność do samodzielnego prowadzenia całego procesu sprzedaży: prowadzenie prezentacji, przygotowywanie ofert, negocjowanie umów, dokumentowanie pracy
umiejętność samodzielnej analizy dokumentacji dotyczącej postępowań ofertowych
ogólna znajomość bieżących rozwiązań sprzętowo-aplikacyjnych branży IT
znajomość rynku dystrybutorów w branży IT
znajomość ustawy PZP z umiejętnością praktycznego stosowania
umiejętność użytkowania systemów informatycznych (CRM, ERP)
znajomość języka angielskiego
inicjatywa, samodzielność w działaniu, dyscyplina pracy i umiejętność podejmowania decyzji
kreatywność oraz determinacja w osiąganiu założonych celów
umiejętność skutecznej komunikacji i budowania trwałych relacji
łatwość w nawiązywaniu kontaktów
prawo jazdy kat. B.
Zakres obowiązków:
samodzielne zbudowanie i rozwój portfela Klientów w Regionie Południowym
realizowanie założonego planu sprzedażowego poprzez samodzielne pozyskiwanie kontraktów
budowanie długotrwałych relacji z Klientami
współpraca z działami merytorycznymi, zespołem prawnym, zespołem realizacji i marketingiem
przygotowywanie ofert sprzedażowych i realizacja projektów
uczestniczenie w przetargach i negocjacjach handlowych
dodatkowe atuty: dobra znajomość rynku lokalnego
Oferujemy:
pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
zatrudnienie na umowę o pracę
atrakcyjne warunki zatrudnienia
możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenie kwalifikacji
laptop, telefon komórkowy, samochód służbowy.
Region: woj. dolnośląskie