Strona główna Stanowiska Specjalista ds. Reklamy

Specjalista ds. Reklamy

Szukasz pracownika? Dodaj ogłoszenie

Opis oferty

Osoba zawodowo zajmująca się działaniami mającymi na celu maksymalizację zysków firmy poprzez zachęcenie potencjalnych klientów do skorzystania z jej oferty. W zakres obowiązków specjalisty do spraw reklamy wlicza się więc między innymi:

  • gromadzenie wszelkich przydatnych informacji na temat produktów lub usług firmy,

  • opracowywanie strategii marketingowej oraz budżetu działań marketingowych,

  • tworzenie różnego rodzaju tekstów na potrzeby reklam, np. haseł reklamowych, scenariuszy reklam,

  • prezentowanie przygotowanych planów i koncepcji przełożonym oraz innym osobom z działu,

  • nadzorowanie pracy osób, które zajmują się realizacją koncepcji reklamowych, np., copywriterów, grafików, reżyserów filmów reklamowych itp.,

  • analiza efektywności kampanii reklamowych,

  • pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie dobrych relacji z obecnymi,

  • współpraca z zewnętrznymi podmiotami i podwykonawcami, np. agencjami reklamowymi, agencjami PR, drukarniami itp.

Wśród wymogów na stanowisko specjalisty do spraw reklamy zaliczają się wyższe wykształcenie humanistyczne lub ekonomiczne, ewentualnie ukończone studium z dziedziny reklamy, rozeznanie w działaniach rynkowych, doskonała znajomość języka polskiego, biegła znajomość języka angielskiego oraz wiedza z dziedziny psychologii społecznej. Doświadczenie w podobnym zawodzie, komunikatywność, kreatywność oraz wysoka odporność na stres i presję czasu także się przydadzą.

 

Background image

Znajdź pracownika
z Wirtualnymi Media!

Czytają nas eksperci ze świata mediów, marketingu i PR

Dodaj ogłoszenie