Copywriter

Szukasz pracownika? Dodaj ogłoszenie

Opis oferty

Osoba zawodowo zajmująca się tworzeniem różnego rodzaju tekstów wykorzystywanych w celach reklamowych. Wśród tekstów pisanych przez copywritera można wyróżnić między innymi:

  • artykuły sponsorowane,

  • hasła reklamowe,

  • teksty ulotek reklamowych,

  • scenariusze reklam telewizyjnych bądź radiowych.

Osoba pracująca na tym stanowisku odpowiada zatem za współtworzenie reklamy – niekiedy robi to samodzielnie, innym razem z całym działem reklamy. Zawód ten łączy w sobie wiedzę psychologiczną, zdolności artystyczne i językowe oraz umiejętność dostosowania się do wymogów klienta (również odpowiedniego ich wybadania).

Kandydaci na stanowisko copywritera powinni mieć naturalną zdolność pisania, być kreatywni, odporni na stres i presję czasu, a także posiadać wiedzę z dziedziny reklamy i marketingu oraz znać różne techniki psychologiczne.

 

Background image

Znajdź pracownika
z Wirtualnymi Media!

Czytają nas eksperci ze świata mediów, marketingu i PR

Dodaj ogłoszenie