Firma: Grupa Morizon-Gratka
Region: Warszawa
Stanowisko: Kierownik Działu Sprzedaży Reklamy
Wymagania:
- Minimum 3-letnie doświadczenie w sprzedaży B2B i zarządzaniu kampaniami digital (wydawca, dom mediowy lub agencja).
- Bardzo dobra znajomość obsługi adserwerów (np. Google Ad Manager).
- Doświadczenie w planowaniu kampanii mailingowych (ExpertSender, SalesManago).
- Umiejętność analizy danych kampanijnych i wyciągania wniosków.
- Umiejętności prezentacyjne i sprzedażowe.
- Podstawowa znajomość HTML.
- Znajomość systemów CRM.
Zakres obowiązków:
- Pozyskiwanie nowych klientów i rozwijanie relacji z istniejącymi (aktywne słuchanie, argumentacja, zamykanie sprzedaży).
- Negocjowanie warunków współpracy i budowanie długoterminowych relacji biznesowych.
- Zarządzanie kampaniami display, planowanie i koordynacja kampanii mailingowych oraz SMS.
- Nadzór nad harmonogramami emisji reklam.
- Analiza danych kampanijnych i przygotowywanie raportów (Google Analytics, Looker Studio, BI).
- Współpraca z zespołami UX i IT w celu poprawy skuteczności działań reklamowych.
- Koordynowanie pracy Specjalisty ds. Realizacji Kampanii oraz jego zastępowanie w razie potrzeby.
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2B.
- Wynagrodzenie stałe oraz premię zależną od wyników.
- Szkolenia i realne wsparcie rozwoju zawodowego.
- Elastyczny model pracy hybrydowej.
- Brak sztywnego dress codu i przyjazną atmosferę.
- Dostęp do bogatego pakietu benefitów w systemie kafeteryjnym NAIS (pakiety medyczne, sportowe, ubezpieczenia, bony zakupowe i inne).