Nazwa projektu rekrutacyjnego
Business Coordinator – Fakt / fakt.pl
Klient
Ringier Axel Springer Polska Sp. z o.o.
Miejsce pracy
Warszawa
Region
mazowieckie (Polska)
Opis oferty
Fakt – największy dziennik w Polsce oraz wiodący portal informacyjny fakt.pl – to marka, którą codziennie wybierają miliony Polaków. Łączymy wiarygodne dziennikarstwo z innowacyjnymi rozwiązaniami cyfrowymi.
Obecnie do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko Business Coordinator, która będzie kluczowym wsparciem w realizacji strategicznych projektów biznesowych.
Brzmi jak wyzwanie dla Ciebie?
Prześlij swoje CV i dołącz do zespołu Press Monetization Hub w Ringier Axel Springer Polska.
Twoje zadania:
- Koordynacja projektów komercyjnych dla marki Fakt oraz fakt.pl
- Współpraca z Biurem Reklamy RASP, ora z działem marketingu i analiz
- Aktywna współpraca z wewnętrznymi działami grupy przy kreowaniu nowych pomysłów biznesowych
- Wsparcie w analizie danych i raportowaniu wyników projektów
- Przygotowywanie prezentacji, ofert i materiałów wspierających sprzedaż
- Monitorowanie rynku i trendów medialnych
Szukamy Ciebie, jeśli:
- Masz min. 2 lata doświadczenia w roli project managera, business coordinatora lub na podobnym stanowisku
- Znasz realia rynku medialnego i interesujesz się obszarem zarówno rynku internetowego i prasowego
- Masz doświadczenie w tworzeniu rozwiązań opartych o różne media (print, digital, social media)
- Jesteś proaktywny, doceniasz autonomię i samodzielność w środowisku pracy
- Swobodnie komunikujesz się w języku polskim i angielskim (min. B2)
- Umiesz pracować z danymi, wyciągać wnioski i przygotowywać klarowne raporty
Oferujemy:
- umowę o pracę lub B2B
- kafeterię benefitową NAIS
- kartę multisport i wyzwania sportowe
- ubezpieczenie na życie dla ciebie i rodziny
- prywatną opiekę medyczną
- wsparcie psychologiczne i program well-being
- szeroką ofertę szkoleń
- kulturę doceniania – People Awards i codzienne kudosy
- pracę z misją dla najbardziej rozpoznawalnych marek w Polsce
- nowoczesne biuro z salą do ćwiczeń oraz salą gier
- pracę w modelu hybrydowym (praca z biura 3-4 dni w tygodniu)
- pracę w małym, zaangażowanym i kreatywnym zespole z szerokimi kompetencjami dla jakościowych brandów medialnych
- dużą samodzielność w działaniu (w zakresie zatwierdzonych planów)
- możliwość uczestniczenia i współtworzenia bardzo ciekawych i rozwojowych projektów