Nazwa projektu rekrutacyjnego
Brand Manager
Klient
Ringier Axel Springer Polska Sp. z o.o.
Miejsce pracy
Warszawa
Region
mazowieckie (Polska)
Opis oferty
Newsweek Polska to uznana światowa marka, nowoczesny tygodnik opiniotwórczy.
Portfolio magazynów drukowanych ukazujących się pod brandem Newsweek Polska
Magazyn „Newsweek Psychologia” ukazuje się na polskim rynku od 2015 r. To prężnie rozwijający się ekspercki magazyn, poświęcony zagadnieniom z zakresu psychologii, przygotowany w przystępny i zrozumiały sposób. W 2020 r. do rodziny magazynów psychologicznych dołączyły pisma „Newsweek Psychologia Dziecka” oraz „Newsweek Psychologia Nastolatka”, które pomagają rodzicom zrozumieć i wspierać ich dzieci.
Newsweek Learning English to pierwszy opiniotwórczy magazyn do nauki języka angielskiego na trzech poziomach: B1, B2, C1. Przygotowany jest na podstawie oryginalnych tekstów z amerykańskiej edycji „Newsweeka”.
Newsweek Historia to magazyn w całości w całości poświęcony historii Polski i świata. Na jego łamach znajdziemy teksty dziennikarzy „Newsweeka”, jak i znanych popularyzatorów historii.
Wydania specjalne Newsweeka to magazyny okazjonalne i rocznicowe poświęconych innej, wybranej tematyce, w tym m.in. nauce, obecnym zjawiskom i wydarzeniom czy znanym postaciom.
Co będzie należało do Twoich obowiązków?
- tworzenie strategii marketingowej i komunikacyjnej dla portfolio magazynów drukowanych ukazujących się pod brandem tygodnika Newsweek Polska: cyklicznych - Psychologia, Historia, Learning English, wydań specjalnych oraz książek i innych projektów wydawniczych
- przygotowywanie i realizacja planów promocyjnych kampanii mediowych dla wszystkich kanałów sprzedaży: między innymi salony prasowe/książkowe, prenumerata, e-commerce
- przygotowywanie materiałów promocyjnych i newsletterów (współpraca z grafikami)
- inicjowanie nowych form współpracy z partnerami zewnętrznymi
- aktywna współpraca z redakcją przy kreowaniu nowych pomysłów biznesowych
- bieżąca współpraca z wew. działami grupy (między innymi planowanie mediów, kreacja, badania, analizy, social media, dystrybucja, reklama)
- analiza trendów w marketingu oraz monitorowanie oraz analiza rynku wydawniczego i konkurencji
raportowanie efektów działań
Nasze wymagania:
- min. 5 lat pracy w marketingu i promocji - dodatkowym atutem będzie min. roczne doświadczenie w branży wydawniczej drukowanej i digital – mile widziane też doświadczenie w promocji innych produktów kontentowych typu podcasty/video
- zainteresowanie i chęć pogłębiania wiedzy w obszarze dziedzin humanistycznych, takich jak psychologia i historia
- operacyjne doświadczenie w realizacji projektów marketingowych (od tworzenia koncepcji, przez prowadzenie projektu, do ich rozliczenia i raportowania KPI)
- umiejętność samodzielnego planowania i organizacji pracy własnej oraz współpracy z działami wew. organizacji
- samodzielność w działaniu oraz nastawienie na realizację celów biznesowych
- warunek konieczny - umiejętność inicjowana niestandardowych rozwiązań i kreatywność
- wysoki poziom komunikacji interpersonalnej i relacyjności oraz samodyscyplina
znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację (B2 i wyżej)
Oferujemy:
- umowę o pracę lub B2B
- kafeterię benefitową NAIS
- kartę multisport i wyzwania sportowe
- ubezpieczenie na życie dla ciebie i rodziny
- prywatną opiekę medyczną
- wsparcie psychologiczne i program well-being
- szeroką ofertę szkoleń
- kulturę doceniania – People Awards i codzienne kudosy
- pracę z misją dla najbardziej rozpoznawalnych marek w Polsce
- nowoczesne biuro z salą do ćwiczeń oraz salą gier
- pracę w modelu hybrydowym (praca z biura 3-4 dni w tygodniu)
- pracę w małym, zaangażowanym i kreatywnym zespole z szerokimi kompetencjami dla jakościowych brandów medialnych
- dużą samodzielność w działaniu (w zakresie zatwierdzonych planów)
- możliwość uczestniczenia i współtworzenia bardzo ciekawych i rozwojowych projektów