Oferta pracy pochodzi z serwisu www.qpracy.pl
MARKETING MANAGER
Nr ref.: BW/MM/0710
miejsce pracy: Warszawa
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna między innymi za:
• tworzenie i realizację strategii marketingowej dla całego portfolio produktów
• proponowanie i rozwój promocji handlowych wspierających aktywności marketingowe
• przygotowanie wsparcia marketingowego
• przygotowanie strategii wprowadzenia na rynek nowego produktu
• rozwój produktów i opakowań,
• praca nad nową kategorią produktową
• planowanie i kontrolę budżetu marketingowego
• współpracę z organizacjami zewnętrznymi (agencje reklamowe i badawcze)
Od kandydata oczekujemy:
• wykształcenia wyższego
• minimum 4-letniego doświadczenia w dziale marketingu międzynarodowej lub polskiej firmy działającej w branży spożywczej na stanowisku Brand Managera lub wyższym
• doświadczenia w pracy z kategorią produktów spożywczych (najchętniej w segmencie tak zwanej zdrowej żywności lub OTC)
• zdolności analitycznych
• dobrej znajomości języka angielskiego
• entuzjazmu i zaangażowania w pracę
Nasz Klient oferuje ciekawą i bardzo samodzielną pracę pełną wyzwań, możliwość rozwoju i realizacji kreatywnych pomysłów oraz atrakcyjne warunki pracy .
wyższe wykształcenie
Naszym Klientem jest firma spożywcza, o polskim rodowodzie, działająca od wielu lat z sukcesem na rynku, ostatnio również w kategorii żywności funkcjonalnej. Obecnie, nasz Klient szuka osoby na stanowisko:
MARKETING MANAGER
Nr ref.: BW/MM/0710
miejsce pracy: Warszawa
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna między innymi za:
• tworzenie i realizację strategii marketingowej dla całego portfolio produktów
• proponowanie i rozwój promocji handlowych wspierających aktywności marketingowe
• przygotowanie wsparcia marketingowego
• przygotowanie strategii wprowadzenia na rynek nowego produktu
• rozwój produktów i opakowań,
• praca nad nową kategorią produktową
• planowanie i kontrolę budżetu marketingowego
• współpracę z organizacjami zewnętrznymi (agencje reklamowe i badawcze)
Od kandydata oczekujemy:
• wykształcenia wyższego
• minimum 4-letniego doświadczenia w dziale marketingu międzynarodowej lub polskiej firmy działającej w branży spożywczej na stanowisku Brand Managera lub wyższym
• doświadczenia w pracy z kategorią produktów spożywczych (najchętniej w segmencie tak zwanej zdrowej żywności lub OTC)
• zdolności analitycznych
• dobrej znajomości języka angielskiego
• entuzjazmu i zaangażowania w pracę
Nasz Klient oferuje ciekawą i bardzo samodzielną pracę pełną wyzwań, możliwość rozwoju i realizacji kreatywnych pomysłów oraz atrakcyjne warunki pracy .
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV i listu motywacyjnego z podaniem numeru referencyjnego w temacie e-maila na adres: bw@bigram.pl.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Na aplikacji prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29. 08. 1997 roku o Ochronie Danych Osobowych tekst jednolity: Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).