- doradztwo i sprzedaż produktów finansowych, takich jak konta, karty oraz kredyty instytucji współpracujących z portalem finansowym Money.pl
- aktualizacja ofert prezentowanych w zestawieniach i porównaniach
- monitorowanie akcji sprzedażowej od momentu wypełnienia wniosku przez Klienta do etapu sprzedaży produktu
- ciągłe pogłębianie i poszerzanie wiedzy odnośnie aktualnej sytuacji na rynku finansowym, zwłaszcza w obrębie finansów osobistych i produktów tej sfery oferowanych przez różne instytucje na rynku polskim
- preferowane osoby studiujące zaocznie lub studenci ostatnich lat
- płynne poruszanie się w Internecie, dobra obsługa komputera, szybkie pisanie na klawiaturze
- komunikatywność, dobra organizacja pracy, wysoka kultura osobista, samodzielność
- nastawienie na osiąganie wyników sprzedażowych
- chęci do zdobywania nowej wiedzy i nowych umiejętności
- znajomość i orientacja w rynku finansów osobistych będzie dodatkowym atutem
- doświadczenie w pracy w Call Center lub na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem
- Ciekawą pracę w dynamicznym, młodym środowisku z ludźmi, których pasją jest Internet.
- Umowę o pracę.
- Wynagrodzenie zasadnicze plus premię za osiągane wyniki.
- Pracę od poniedziałku do piątku.
- Możliwość ustalenia elastycznych godzin pracy.
http://ibroker.pl/api/export/click/N2VkNjcyNGFmOC9iNDE4MDYwOTkwL2I0MTgwNjA5OTAvZTU2ZjFkZTQ3Nw