<ul> <li>Analiza, wsparcie oraz monitorowanie procesów obsługi klienta,</li> </ul> <ul> <li>Tworzenie elektronicznej bazy wiedzy w zakresie obsługi klienta,</li> </ul> <ul> <li>Analiza procesów e-fulfilmentu na rynkach zagranicznych,</li> </ul> <ul> <li>Wsparcie w testach operacyjnych zagranicznych sklepów internetowych,</li> </ul> <ul> <li>Tworzenie raportów i analiz w celu optymalizacji struktury zatowarowania sklepów internetowych.</li> </ul>
<ul> <li>Student min. 3 roku studiów,</li> </ul> <ul> <li>Zainteresowanie tematyką e-commerce,</li> </ul> <ul> <li>Dyspozycyjność min. 20 h/tyg.</li> </ul> <ul> <li>Znajomość j.angielskiego w stopniu komunikatywnym,</li> </ul> <ul> <li>Znajomość programu Excel.</li> </ul>
<ul> <li>Staż wakacyjny w biurze obsługi klienta</li> </ul> <ul> <li>Możliwość uczestnictwa w innowacyjnych projektach, w jednym z największych sklepów online w Polsce,</li> </ul> <ul> <li>Przyjazną atmosferę pracy,</li> </ul> <ul> <li>Możliwość zdobycia doświadczenia w Zespole Sprzedażowym w prężnie rozwijającej się gałęzi e-commerce.</li> </ul>
http://www.jobexpress.pl/oferta/321314/Staz-w-Dziale-E-commerce