Opis firmy
FallWork Sp. z o.o. Agencja Pracy Tymczasowej i Doradztwa Personalnego oraz Pośrednictwa Pracy na terenie RP i za granicą, wpisaną do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia pod nr 6231. Dla naszego Klienta firmy z branży produkcyjnej, w związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Zakres obowiązków:
administrowanie dokumentami i danymi personalnymi (bazami danych, aktami personalnymi, dokumentami związanymi z zatrudnieniem i ustaniem stosunku pracy)
nadzór nad poprawnością planowania i rozliczania czasu pracy (w tym w równoważnym systemie czasu pracy)
naliczanie i ewidencjonowanie urlopów wypoczynkowych
naliczanie i weryfikacja list płac
realizowanie zgłoszeń i rozliczeń ZUS
sporządzanie sprawozdań, raportów, zestawień, informacji itp. dla potrzeb poszczególnych działów spółki oraz instytucji zewnętrznych (m.in.. GUS, ZUS, US, PFRON)
sporządzanie i rozliczanie umów cywilnoprawnych
księgowanie list płac
Wymagania:
wykształcenie wyższe kierunkowe
praktyczna znajomość przepisów z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych
znajomość przepisów z zakresu podatku dochodowego od osób fizycznych
dwuletnie doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu kadr i płac
umiejętność rozliczania czasu pracy w zmianowym systemie czasu pracy
znajomość systemu CDN OPT!MA w zakresie naliczania płac
znajomość systemu CDN XL będzie dodatkowym atutem
znajomość pakietu MS Office (głównie Excel)
umiejętność obsługi programu Płatnik
mile widziana znajomość języka angielskiego
Nasz Klient oferuje:
umowa o pracę
atrakcyjne wynagrodzenie + premię
możliwość rozwoju zawodowego
Region: Skórzewo
http://www.jobs.pl/oferty/fallwork_sp_z_oo_specjalista_ds_kadr_i_plac_wielkopolskie_20120528_133330