Opis firmy
Elan IT dla jednego ze swoich Klientów poszukuje Kandydatów na stanowisko:
Zakres obowiązków:
Zarządzanie zespołem BPO lub ITO Center
Analizowanie wyników pracy zespołu (ewaluacja) i sporządzanie na ich podstawie raportów dla kadry zarządzającej wyższego szczebla
Kreowanie programów motywacyjnych dla agentów opartych na wynikach wydajności
Opracowanie i wdrożenie modelu Contact Center, który zapewni najwyższej jakości obsługę klienta (harmonogramy pracy, zgodność obsługi z przyjętymi w firmie procedurami)
Kontakt z działem HR w sprawach dotyczących zatrudnienia, dyscypliny i szkoleń pracowników działu Call Center
Wymagania:
Minimum 3 lat doświadczenia w pracy w Contact Center na stanowisku kierowniczym
Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
Gotowość do odbywania podróży służbowych (ok. 5% czasu pracy)
Podstawowa wiedza na temat praktyk zarządzania zasobami ludzkimi
Nasz Klient oferuje:
Konkurencyjne wynagrodzenie
Pakiet socjalny i relokacyjny
Udział w międzynarodowych projektach
Możliwość rozwoju zawodowego
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi Kandydatami.
Mile widziane:
Znajomość CISCO CMS i Salesforce będzie dużym atutem
Znajomość jednego z języków: niemieckiego, włoskiego, hiszpańskiego lub francuskiego
Wykształcenie wyższe (Zarządzanie lub kierunki pokrewne)
Region: Katowice
http://www.jobs.pl/oferty/elan_it_contact_center_team_manager_slaskie_20100611_153315