Opis firmy
Dla naszego Klienta, nowoczesnej internetowej platformy sprzedażowej, oferującej bogaty asortyment z branży budowlanej i technicznej, poszukujemy Kandydata na w/w stanowisko
Zakres obowiązków:
Przyjmowanie, rejestrowanie oraz kompleksowe prowadzenie postępowania reklamacyjnego asortymentu technicznego w oparciu o obowiązujące procedury
Przyjęcie towaru do magazynu zwrotów i reklamacji, sprawdzenie stanu i kompletności towaru zgodnie z dokumentacją
Rzetelna kontrola jakościowa reklamowanego towaru i podejmowanie decyzji dotyczących uznania lub nie reklamacji
Organizacja i prowadzenie magazynu reklamacyjnego i strefy produktów do utylizacji
Prowadzenie wymaganej dokumentacji reklamacyjnej/zwrotów, w tym również w ramach fakturowania
Współpraca z innymi działami odpowiedzialnymi za reklamacje, w tym z Działem Księgowości i Obsługi Klienta, w zakresie pozyskiwania i przekazywania informacji niezbędnych do prawidłowej realizacji procesu reklamacji
Terminowa i rzetelna obsługa zwrotów ustawowych i reklamacji
Przygotowywanie raportów i analiz dotyczących reklamacji / zwrotów
Udział w planowaniu, organizowaniu i kontrolowaniu procesu magazynowania
Wymagania:
Wykształcenie minimum średnie
Min. roczne doświadczenie na podobnym stanowisku, związanym z kompleksową obsługą reklamacji technicznych (najchętniej w ramach asortymentu z branży budowlanej, instalacyjnej, sanitarnej, motoryzacyjnej, metalowej, elektryczne, oświetleniowej, BHP)
Doświadczenie w pracy w magazynie, w tym znajomość zasad gospodarki magazynowej
Bardzo dobra znajomość obsługi komputera w szczególności pakietu MS Office
Wysokie kompetencje interpersonalne oraz umiejętność pracy w zespole
Samodzielność w działaniu oraz wysoki poziom zaangażowania
Doskonała organizacja pracy, umiejętność wyznaczania celów priorytetowych
Prawo jazdy kat. B
Oferujemy:
Pracę pełną wyzwań w nowoczesnej, dynamicznie rozwijającej się firmie
Szkolenia niezbędne na stanowisku pracy
Atrakcyjne warunki finansowe
Region: Grodzisk Mazowiecki