Opis firmy
Centrum Implantologii i Ortodoncji Dentim Clinic powstało z myślą o wymagającym pacjencie, poszukującym nowoczesnych i bezbolesnych rozwiązań w leczeniu stomatologicznym. Centrum zostało utworzone w 2008 roku i jest dziś jednym z najnowocześniejszych ośrodków leczenia stomatologicznego na Śląsku. Bogate doświadczenie lekarzy zdobyte w wielu gabinetach w kraju i zagranicą, poparte licznymi szkoleniami i dyplomami jest dziś gwarancją wysokiej jakości leczenia. Firma zatrudnia ponad 20 osób (w tym 10 lekarzy) i prawie 8000 zadowolonych pacjentów. , , Dentim Clinic jest liderem nowoczesnych rozwiązań, zarówno w kwestiach medycznych jak i zarządzania, marketingu czy też nowoczesnej obsługi pacjenta. Wprowadziliśmy na polski rynek wiele światowych rozwiązań, a dla mieszkańców Śląska pozostajemy nadal jedyną kliniką oferującą np: ultracienkie licówki SoftVeneers, urządzenie do eliminacji starchu przed dentystą Dental Button, niewidoczne aparaty ortodontyczne Invisalign i wiele innych. , , Jako jedni z nielicznych w branży inwestujemy w narzedzia do automatyzacji marketingu, tworzymy content'owe strony edukacyjne, budujemy osobne landing pages, aktywnie optymalizujemy kampanie Adwords i eksperymentujemy z konwersją. Poświęcamy również dużo czasu na marketing wewnętrzny, czyli wszystko to co komunikujemy do naszych obecnych pacjentów oraz nowoczesną i nienaganną obsługę klienta. Nasze główne działania marektingowe skupiają się na on-line, natomiast prowadzimy też kamapnie off-line w postaci reklam w dziennikach, magazynach, radiu. Rozpoczynamy właśnie szereg działań eventowych i direct-mail, skąd też potrzeba zatrudnienia doświadczonej osoby, która wesprze rozwój naszej kliniki.
Jako Marketing Manager będziesz odpowiedzialny(a) między innymi za:
online marketing, a w szczególności content marketing - tworzenie dedykowanych stron poradnikowych, tworzenie landing pages, bieżące aktualizowanie profili kliniki i lekarzy na portalach branżowych, aktywne dyskusje na forach internetowych, utrzymanie i aktualizacja strony firmowej kliniki, prowadzenie bloga, prowadzenie kanału YouTube, prowadzenie profili społecznościowych (Facebook, Twitter, Google+),
offline marketing, a w szczególności direct mail - tworzenie i prowadzenie systemu, analiza konwersji poszczególnych kanałów i etapów, bieżaca modyfikacja materiałów drukowanych, koordynowanie wysyłki materiałów,
tworzenie i prowadzenie kampanii marketing automation - lead generation, lead nurturing, lifecycle managment,
analizę i raportowanie ruchu na wszystkich stronach firmowych, mierzenie konwersji celów
tworzenie współpracy B2B z innymi gabinetami i lekarzami,
organizowanie eventów (np: Dni Otwartych, spotkań z pacjentami),
przygotowanie i realizację akcji promocyjnych
tworzenie materiałów promocyjnych – drukowanych, gadżetów i tych udostępnianych w Internecie, samodzielnie i z pomocą zewnętrznych agencji,
redagowania tekstów promocyjnych dla świadczonych rozwiązań,
koordynowanie działań reklamowych w lokalnej prasie i radio,
negocjowanie warunków i umów nt. współpracy, promocji i cross promocji z innymi firmami w segmencie premium (np: salony samochodowe, hotele SPA),
tworzenie i koordynowanie konkursów dla pacjentów,
wdrożenie i realizację modelu lojalnościowego pacjentów,
dbanie o opinie na temat lekarzy i kliniki w sieci,
monitorowanie i raportowanie poziomu zadowolenia pacjentów w klinice,
mierzenie efektywności podejmowanych działań.
Jeżeli podoba Ci się opis stanowiska i ...
jesteś nieprzeciętną osobą, która ma wewnętrzną potrzebę pomagania innym,
ogromną satysfakcję sprawia Ci dostarczanie innym najlepszych rozwiązań,
chcesz się rozwijać, szkolić, podnosić kwalifikacje,
poszukujesz pracy, która pozwoli realizować Twoje marzenia,
, Zgłoś się do nas!
Skąd wiedzieć czy jesteś idealnym kandydatem? Będziemy od Ciebie oczekiwać:
bardzo dobrej znajomości Google Analitics,
bardzo dobrej znajomości zaawansowanych narzedzi Facebook'a - Ads Manager i/lub Power Editor,
bardzo dobrej znajomości YouTube (w tym sposobów reklamowania),
bardzo dobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie,
bardzo dobrej znajomości systemów CSM (np: Wordpress, Joomla),
podstawowej znajomości Google Adwords,
podstawowej znajomości zagadnień pozycjonowania i SEO,
podstawowej znajomości narzędzi do automatyzacji marketingu (np: SalesMANAGO),
przynajmniej podstawowej umiejętności obróbki grafiki,
dobrego zrozumienia ideii direct mail (doświadczenie będzie dodatkowych atutem),
doświadczenia na podobnym stanowisku.
, A ponadto: , , - głowy pełnej pomysłów i asertywności w ich wyrażaniu, nawet jeśli tylko część będzie zrealizowana, , - umiejętności jasnego wyrażania swoich myśli – w mowie i w piśmie, , - łatwości uczenia się i chęć poznania zagadnień stomatologicznych.
Na co mogą liczyć nasi pracownicy?
umowę o pracę w pełnym wymiarze godzin,
elastyczne godziny pracy,
regularny budżet marketingowy,
iMac do codziennej pracy,
szkolenia zewnętrzne,
bezpłatne lekcje języka angielskiego i niemieckiego,
wewnętrzne zniżki na wszystkie usługi kliniki,
wewnętrzne imprezy integracyjne,
ponadprzeciętne wynagrodzenie,
atrakcyjne systemy premii wynikowych,
indywidualne premie uznaniowe.
Region: Katowice
http://www.jobs.pl/oferty/dentim-clinic-marketing-manager-slaskie-113423