Twój zakres obowiązków:
- Przygotowanie i realizacja kluczowych eventów B2B
- Kreowanie, planowanie, organizacja projektów rozwoju sprzedaży
- Odpowiedzialność za skuteczność podejmowanych działań wspierających sprzedaż
- Monitorowanie i ocena akcji pod względem efektywności realizacji celów
- Kreacja i realizacja prezentacji
- Efektywne zarządzanie budżetem trade marketingowym
- Przygotowanie analiz i raportów związanych z realizacją akcji trade marketingowych oraz ocena ich efektywności
- Bieżąca współpraca z firmami zewnętrznymi przy realizacji projektów
- Monitorowanie i analizę rynku pod kątem potrzeb klientów i działań konkurencji
Nasze Wymagania:
- Biegła znajomość języka angielskiego - warunek konieczny; mile widziana znajomość innych języków
- Wykształcenie wyższe – preferowane marketing, zarządzanie
- Doświadczenie w pracy w dziale trade marketingu
- Doświadczenie w organizacji eventów i targów
- Zaangażowanie w realizację wyznaczonych celów
- Umiejętność analizy danych rynkowych i sprzedażowych
- Praktyczna znajomość narzędzi trade marketingowych
- Bardzo dobra znajomość pakietu Office (MS Excel, Power Point)
- Prawo jazdy kat. B
Oferujemy :
- Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę
- Prywatną opiekę medyczną dofinansowaną przez pracodawcę
- Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego
- Dofinansowanie karty Multisport
- Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych (m.in. poprzez udział w szkoleniach, kursach, konferencjach, studiach podyplomowych oraz targach branżowych)
- Zniżki na produkty firmowe
- Program Poleceń Pracowniczych.