Opis firmy
Capgemini jest jednym z największych na świecie dostawców usług z zakresu konsultingu, technologii informatycznych i outsourcingu. Capgemini posiada ponad 300 biur w 40 krajach i jest największą firmą doradczą w Europie. Capgemini Infrastructure Outsourcing Services to trzy lokalizacje w Krakowie, Katowicach i Opolu. Zatrudniamy ponad 1600 osób, obsługując 40 klientów w 20 językach. , , , Do centrum Infrastructure Outsourcing Services w Krakowie, poszukujemy osób na stanowisko:
Opis stanowiska:
Kontakt z klientami zagranicznymi
Rejestrowanie oraz klasyfikowanie nadchodzących zgłoszeń
Analizowanie problemów związanych z codzienną obsługą komputera
Określanie priorytetów nadchodzących zgłoszeń
Wymagania:
Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
Umiejętność pracy w grupie
Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne
Podstawowa znajomość systemu operacyjnego Windows oraz pakietu MS Office
Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta
Oferujemy:
Motywacyjny system wynagrodzeń
Pakiet szkoleniowy
Możliwość rozwoju w firmie świadczącej międzynarodowe usługi outsourcingowe
Umowę o pracę oraz pakiet socjalny
Region: Kraków