Twój zakres obowiązków
- Optymalizacja i rozwój strony internetowej pod kątem UX/UI oraz generowania leadów,
- Tworzenie i wdrażanie nowych stron oraz landing page’y dla nowych usług,
- Testowanie różnych rozwiązań marketingowych i analiza ich skuteczności,
- Tworzenie angażujących grafik oraz treści reklamowych,
- Współpraca z zewnętrznym freelancerem SEO/SEM oraz koordynacja jego pracy,
- Zarządzanie zadaniami dla programistów w zakresie optymalizacji strony,
- Monitorowanie i rozwój kampanii marketingowych we wszystkich kanałach,
- Rozbudowa treści marketingowych na stronie internetowej,
- Zarządzanie wizytówkami Google oraz innymi platformami marketingowymi,
- Eksploracja nowych możliwości marketingowych i ich wdrażanie
Nasze wymagania
- Min. 5 lat doświadczenia w marketingu, w tym na poziomie seniora,
- Znajomość strategii lead generation i umiejętność jej wdrażania,
- Doświadczenie w optymalizacji UX/UI i testowaniu różnych rozwiązań,
- Znajomość narzędzi marketing automation i analityki internetowej,
- Umiejętność samodzielnego zarządzania projektami i priorytetami,
- Kreatywność, umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów
- Mile widziane będzie, jeśli w odpowiedzi na ogłoszenie, krótko opiszesz, dlaczego pasujesz na to stanowisko :)
To oferujemy
- Współpracę B2B na 1/3 etatu (53 godziny miesięcznie),
- Wynagrodzenie: 3200 PLN netto, 4000 brutto (na fakturze)
- Pełną autonomię i możliwość realnego wpływu na marketing firmy.
O nas
Symposio Centrum Edukacyjne to lider na rynku kursów maturalnych oraz kursów ósmoklasistów w Polsce. W związku z dynamicznym rozwojem, w tym w branży kursów online, poszukujemy doświadczonego specjalisty w zakresie marketingu. Siedziba firmy znajduje się we Wrocławiu, ale praca może być wykonywana zdalnie.