Twój zakres obowiązków
- Inicjowanie strategicznych i rozwojowych działań związanych z zarządzaniem marką, definiowanie obszarów wzrostu.
- Zarządzanie portfolio produktowym, analiza i przygotowanie rekomendacji w zakresie optymalizacji istniejącego portfolio oraz wprowadzania nowych produktów, od koncepcji po koordynację wdrożenia.
- Analiza wyników rynkowych, danych sprzedażowych Nielsen, monitorowanie trendów konsumenckich i działań konkurencji wraz z rekomendacjami.
- Przygotowywanie i wdrażanie strategii komunikacji ATL, BTL, Digital.
- Inicjowanie, wdrażanie i analizowanie efektywności działań promocyjnych i reklamowych.
- Efektywne zarządzanie budżetem marketingowym.
Nasze wymagania
- Minimum 5-letnie doświadczenie w marketingu brandowym w branży FMCG.
- Doświadczenie w pracy z kategorią produktów do makijażu.
- Zainteresowanie i orientacja w obszarze kosmetyki kolorowej i kosmetyki białej.
- Doświadczenie w branży kosmetycznej w firmie produkcyjnej, rozwój produktów NPD.
- Doświadczenie w budowaniu strategii marki i zarządzaniu budżetem.
- Wykształcenie wyższe - preferowane w obszarze marketingu, zarządzania marką.
- Zdolności analityczne (analizy sprzedaży, trendów rynkowych, rentowności produktu/promocji) i umiejętność pracy projektowej.
- Doświadczenie w tworzeniu/ współtworzeniu strategii rozwoju i komunikacji powierzonych produktów.
- Umiejętności komunikacyjne we współpracy z agencjami reklamowymi i podwykonawcami.
- Umiejętność przygotowania i przeprowadzenia nowoczesnych, angażujących prezentacji.
- Znajomość j. angielskiego.
To oferujemy
- wynagrodzenie podstawowe oraz premię uzależnioną od wyników
- realne i jasno określone cele
- możliwość zdobywania doświadczeń i rozwoju zawodowego w firmie o rozpoznawalnych markach
Benefity
-
dofinansowanie zajęć sportowych
-
prywatna opieka medyczna
-
ubezpieczenie na życie
-
zniżki na firmowe produkty i usługi
-
preferencyjne pożyczki
-
parking dla pracowników
-
dodatkowe świadczenia socjalne