Opis firmy
Klient Banku Danych o Inżynierach.
Zakres obowiązków:
obsługa klienta i zarządzanie reklamacjami, w tym wdrożenie natychmiastowych działań zapobiegawczych, analiza przyczyn źródłowych, opracowanie 8D, Qinfo oraz rozpowszechnienie informacji o reklamacji wewnątrz zakładu
ciągły kontakt z klientem
przygotowanie audytów klienta i udział w nich
przygotowanie jakościowe wzorców początkowych i uzyskanie zwolnienia klienta PPAP (dokumentacja związana z dopuszczeniem produktu do produkcji)
planowanie i nadzór nad realizacją okresowej kontroli charakterystyk materiałów i komponentów (współpraca z kontrolą dostaw w zakresie aktualizacji planów kontroli, prowadzenie aktywności w zakresie QRQC)
udział w FMEA, proponowanie zmian usprawniających proces
przeprowadzanie audytów procesu, przygotowywanie planów działań oraz ich egzekucja
nadzorowanie pracy 2-3 osobowego zespołu
Wymagania:
wykształcenie wyższe techniczne (dyplomowe)
co najmniej roczne doświadczenie w jakościowej obsłudze klienta (preferowany sektor automotive)
dobra znajomość j. angielskiego
mile widziana znajomość j. niemieckiego
znajomość ISO 9001 i ISO TS16949
znajomość SPC
znajomość APQP, PPAP, FMEA, CP, umiejętność stosowania SPC (Minitab, Qstat)
analizy graficzne i ich interpretacja MSA, R&R
umiejętność pracy w zespole
zdolności analitycznego myślenia
umiejętność zarządzania czasem i zadaniami
prawo jazdy kat. B
Firma oferuje:
umowę o pracę
stabilną pracę w dynamicznie rozwijającym się zakładzie
dobre warunki pracy
Region: Tychy
http://www.jobs.pl/oferty/bank-danych-o-inzynierach-inzynier-jakosci-slaskie-095713