Background
Strona główna Praca Menadżer ds. Rozwoju Produktu Reklamowego Digital
TVN Warner Bros. Discovery

Menadżer ds. Rozwoju Produktu Reklamowego Digital

mazowieckie
11 sierpnia 2025

Opis oferty

Menadżer ds. Rozwoju Produktu Reklamowego Digital

Warszawa

 

ZAKRES OBOWIĄZÓW

  • tworzenie koncepcji biznesowych oraz strategii wdrożeniowych dla nowych rozwiązań reklamowych
  • rozwój produktów reklamowych digital w oparciu o analizę konkurencji, danych rynkowych i trendów branżowych - ze szczególnym uwzględnieniem narzędzi i technologii reklamowych
  • koordynacja procesów wdrożeniowych nowych produktów reklamowych do oferty Biura Reklamy - od integracji adtechowej po przygotowanie materiałów sprzedażowych
  • nadzór nad efektywnością produktów: analiza danych, optymalizacja parametrów, rekomendacje zmian
  • prowadzenie projektów rozwojowych w obszarze reklamy digital, we współpracy z zespołami wewnętrznymi
  • współpraca z zespołem sprzedaży w zakresie definiowania potrzeb klientów i dostosowywania oferty produktowej
  • wsparcie sprzedaży w zakresie monetyzacji istniejących produktów reklamowych poprzez dostarczanie wiedzy produktowej oraz materiałów handlowych
  • zarządzanie współpracą z partnerami zewnętrznymi - testy, wdrożenia, monitoring jakości dostarczanych zasobów

 

WYMAGANE UMIEJĘTNOŚCI I KWALIFIKACJE

  • minimum 4 lata doświadczenia w obszarze produktów reklamowych digital (wideo i display), w tym w tworzeniu i wdrażaniu produktów reklamowych - preferowane po stronie wydawcy
  • bardzo dobra znajomość rynku mediów cyfrowych, trendów reklamowych oraz technologii adtech
  • znajomość standardów dotyczących reklamy online, w tym regulacji prawnych związanych z emisją reklamy
  • doświadczenie w prowadzeniu projektów cross-funkcyjnych, obejmujących zespoły sprzedaży, technologii, marketingu i partnerów zewnętrznych
  • umiejętność analitycznego myślenia i wyciągania wniosków na podstawie danych biznesowych i mediowych
  • praktyczna znajomość narzędzi reklamowych (np. SSP, DSP, DMP, adserverów) oraz modeli monetyzacji treści
  • doświadczenie we współpracy z wieloma zespołami wewnątrz organizacji, umiejętność łączenia ich działań tak aby realizować założone cele
  • umiejętności prezentacyjne i komunikacyjne - zarówno w pracy zespołowej, jak i w kontaktach z klientami
  • proaktywność, samodzielność, inicjatywa

 

OFERTA

  • umowa o pracę o pracę na zastępstwo
  • praca w modelu hybrydowym 
  • pakiet świadczeń: prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie i NNW, platforma kafeteryjna MyBenefit, dofinansowanie do karty sportowej, fundusz świadczeń socjalnych, programy emerytalne, program poleceń pracowniczych 
  • darmowy dostęp do platformy Max 
  • inicjatywy na rzecz równowagi między życiem zawodowym a prywatnym: platforma wellbeingowa, joga, masaże, webinaria edukacyjne, Program Wsparcia Pracowników, organizowane przez pracowników pokazy filmowe w biurowej sali kinowej 
  • szkolenia i rozwój: platforma szkoleniowa, dofinansowanie lekcji języka angielskiego, Employee Resource Groups, Engagement Club - możliwość rozwijania swoich zainteresowań w tematycznych grupach pracowniczych, spotkania online z ekspertami 
  • działania CSR: akcje wolontaryjne, inicjatywy ekologiczne i społeczne 
  • dostęp do miejsc parkingowych 

 

Link do formularza.

Background image

Znajdź pracownika
z Wirtualnymi Media!

Czytają nas eksperci ze świata mediów, marketingu i PR

Dodaj ogłoszenie
pracuj.pl

Menadżer ds. Rozwoju Produktu Reklamowego Digital

TVN Warner Bros. Discovery