Opis firmy
PGB Human Resources jest obecne w czterech obszarach działalności zwiazanej z zasobami ludzkimi: rekrutacja i selekcja pracowników (Assessment Center, testy osobowościowe, werbalne, analityczne, head-hunting, executive search), szkolenia i rozwój (teambuilding, Development Center), doradztwo HR (audyty, systemy motywacyjne), outsourcing (wsparcie sił sprzedaży, interim management)
Zakres obowiązków:
wybór dostawców
wprowadzanie startegii i działań obniżki kosztów materiałowych
tworzenie i prowadzenie kontraktó
wspieranie procesu ofertowego dla klienta
Wymagania:
min. 2 letnie dośw na podobnym stanowisku
b. dobra znajomość j. angielskiego
b. dobra znajomość MS Office
umiejętność czytania i rozumienia rysunków technicznych
umiejętności negocjacyjne
zorientowanie na wynik
Oferujemy:
Ciekawą pracę
Mozliwość rozwoju
Stałą pracę
Atrakcyjne wynagrodzenie
Prosimy o dopisanie klauzuli na aplikacji wyrażającej zgody na przetwarzanie danych osobowych oraz umieszczenie nr referencyjnego w treści. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranym kandydatami.
Region: Ostrów Wlkp
http://www.jobs.pl/oferty/pgb_human_resources_kupiec_wielkopolskie_20110524_171806