- planowanie działań SEM,
- budowa struktur, planowanie i realizacja strategii kampanii PPC,
- prowadzenie oraz bieżąca optymalizacja kampanii PPC,
- nadzór nad kosztami i budżetem, analiza i monitoring, raportowanie,
- planowanie i koordynacja projektów SEO z działem SEO.
- dobrej znajomości zagadnień związanych z marketingiem w wyszukiwarkach i systemu Google Adwords,
- doświadczenia w planowaniu i realizacji kampanii w linkach sponsorowanych,
- umiejętności obsługi programów Microsoft Office ze szczególnym uwzględnieniem programów: Excel, PowerPoint,
- zainteresowania mediami interaktywnymi i Internetem,
- bardzo dobrej znajomości języka angielskiego,
- mile widziane wykształcenie: ekonomiczne lub społeczne (socjologia, ekonomia, metody ilościowe, marketing, psychologia lub zarządzanie).
- doświadczenie w działaniach związanych z eMarketingiem,
- znajomość Google Analytics,
- aktualny Certyfikat Google Partners.
- atrakcyjne wynagrodzenie i bogaty pakiet socjalny,
- dużą samodzielność w zakresie realizacji własnych pomysłów/projektów,
- świetną atmosferę pracy w zgranym i kreatywnym zespole,
- szybki rozwój osobisty dzięki licznym szkoleniom i współpracy międzynarodowej,
- możliwość uczestniczenia w projektach wspierających największych reklamodawców na polskim rynku,
- pracę pod okiem najlepszych specjalistów w Polsce z zakresu SEO, SEM oraz eMarketingu.
http://ibroker.pl/api/export/click/N2VkNjcyNGFmOC9iNDE4MDYwOTkwL2I0MTgwNjA5OTAvZTRjNGMwYzE3Zg