Opis firmy
Elan IT dla jednego ze swoich Klientów poszukuje Kandydatów na stanowisko:
Opis stanowiska:
Zapewnianie wsparcia technicznego klientom telefonicznie lub poprzez kontakt internetowy
Praca według procedur SLA
Praca zgodnie z obowiązującymi procedurami operacyjnymi
Stosowanie odpowiedniej scieżki oraz technologii do diagnozy i rozwiązywania problemów, odpowiedzi na pytania, sprawdzania uprawnień oraz dokumentacji biezących problemów
Wkład do publikowanej bazy Frequently Asked Questions (FAQs)
Promowanie i demonstracja klientom narzędzi do samodzielnego rozwiązywania problemów
Oczekiwania:
Minimum roczne doświadczenie na podobnym stanowisku
Umiejętności diagnozy i rozwiązywania problemów technicznych, zdolności analityczne
Umiejętność obsugi klienta, zdolności komunikacyjne
Umiejętność pracy w grupie
Umiejętnośc radzenia sobie w trudnych sytuacjach z klientem
Biegła znajomość języka niemieckiego lub włoskiego
Komunikatywna znajomość języka angielskiego
Oferta:
Praca w międzynarodowej firmie
Możliwość rozwoju zawodowego
Stabilne zatrudnienie
Region: Kraków
http://www.jobs.pl/oferty/elan_it_support_engineer_89072_p_malopolskie_20101216_113253