Specjalista ds. Rozwoju Kanału Sieci Własnej będzie odpowiedzialny za wsparcie struktur sprzedaży, koncentrując się na współpracy między zespołami terenowymi a biurowymi w zakresie analiz i koordynacji działań.
Twój zakres obowiązków
- Analizy: Przygotowanie szczegółowych analiz dotyczących performance’u sieci, zachowań i decyzji konsumenckich. Specjalista będzie tworzył raporty z rekomendacjami, które pomogą w podejmowaniu strategicznych decyzji biznesowych.
- Współpraca między funkcyjna: Koordynacja działań z zespołami POSM (Point of Sale Materials), Category Management, Legal w celu realizacji bieżących aktywności. Specjalista będzie odpowiedzialny za zapewnienie płynnej komunikacji.
- Konkursy: Przygotowywanie konkursów dla zespołów terenowych, w tym tworzenie regulaminów, koordynacja procesu akceptacji przez dział prawny, oraz rozliczanie wyników konkursów.
- Koordynacja: Zarządzanie cyklicznymi działaniami zespołu, w tym planowanie, organizacja i monitorowanie realizacji zadań.
Nasze wymagania
- Minimum 1 rok odpowiedniego doświadczenia zawodowego we wsparciu działu sprzedaży,
- Silne umiejętności organizacyjne, skuteczne umiejętności komunikacyjne i proaktywne podejście,
- Udowodnione umiejętności współpracy i postawa „can-do”,
- Znajomość pakietu MS Office oraz Power BI,
- Znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej B2.
To oferujemy
- Stablie zatrudnienie oparte o umowę o pracę oraz roczny bonus
- Możliwość rozwoju zawodowego i poszerzania swojej wiedzy
- Przyjazne środowisko pracy i wsparcie zespołu
- Pracę w dynamicznie rozwijającym się środowisku międzynarodowej firmy branży FMCG
- Nowoczesne narzędzia pracy
- Bogaty pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna, karta multisport, dodatkowe ubezpieczenie na życie)
Benefity
-
dofinansowanie zajęć sportowych
-
prywatna opieka medyczna
-
ubezpieczenie na życie
-
owoce, kawa, herbata
-
spotkania integracyjne
-
brak dress code’u