
Agora
YouTube Marketing Manager
mazowieckie
15 września 2025
Opis oferty
Jesteśmy jedną z największych firm mediowych w Polsce. Od ponad 35 lat tworzymy jakościowe treści, oferujemy ciekawą rozrywkę oraz szeroki wybór usług reklamowych. „Gazeta Wyborcza”, Wyborcza.pl, Gazeta.pl, Radio TOK FM, Radio ZET, AMS, kina Helios to tylko niektóre z naszych marek. Dołącz do nas i twórz razem z nami najbardziej rozpoznawalne marki w kraju.
Twoje zadania:
-
tworzenie spójnej strategii wideo dla kanałów Grupy Agora na platformie YouTube,
- zarządzanie dystrybucją materiałów wideo,
- optymalizacja monetyzacji kanałów YouTube,
- nadzorowanie procesu tworzenia miniatur, tytułów oraz opisów publikowanych materiałów,
- nadzór nad kwestią moderowania komentarzy, aktywizacji i prowadzenia kart Społeczność,
- analiza efektywności prowadzonych działań, wyciąganie wniosków oraz proponowanie i wdrażanie nowych rozwiązań,
- śledzenie trendów na platformie.
Nasze oczekiwania:
- doświadczenie w prowadzeniu kanałów na YouTube, znajomość specyfiki działania YouTube oraz trendów wideo wykorzystywanych do promowania marki (warunek konieczny),
- doświadczenie w monetyzowaniu kanałów YouTube (warunek konieczny),
- znajomość zasad tworzenia przykuwających wzrok miniatur i efektywnych opisów SEO,
- znajomość wskaźników efektywności prowadzonych działań,
- umiejętność połączenia kreatywnego podejścia ze zmysłem analitycznym,
- umiejętność organizacji pracy jednocześnie przy kilku projektach,
- umiejętności wyciągania wniosków z danych analitycznych,
- samodzielność oraz odpowiedzialność za realizację powierzonych zadań.
Oferujemy:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- możliwość dołączenia do prywatnej opieki medycznej,
- linię wsparcia psychologicznego,
- dofinansowanie do karty sportowej,
- dofinansowanie do wypoczynku,
- możliwość dołączenia do grupowego ubezpieczenia na życie,
- dodatkowe dni urlopu,
- zniżki na nasze produkty i usługi - korzystaj z tańszych biletów do kina, teatru, na książki, ebooki, audiobooki,
-
pracę w jednej z największych firm mediowych w Polsce, w której wszyscy mówimy sobie po imieniu.