Strona główna Stanowiska Specjalista ds. zakupów

Specjalista ds. zakupów

Szukasz pracownika? Dodaj ogłoszenie

Opis oferty

Osoba zajmująca się organizacją działu zakupów, a więc odpowiedzialna za stworzenie sieci dostawców przedsiębiorstwa oraz analizę bieżącego i przyszłego zapotrzebowania na różnego rodzaju półprodukty, materiały i surowce. Specjalista do spraw zakupów musi zapewnić stałą dostępność materiałów produkcyjnych dbając jednocześnie o minimalizację kosztów (poprzez negocjacje z dostawcami, poszukiwanie korzystniejszych warunków finansowych itp.) i zapewnienie optymalnego stanu zapełnienia magazynów. Do obowiązków służbowych takiej osoby należy również utrzymywanie dobrych relacji z dostawcami oraz prowadzenie szeroko pojętej dokumentacji działu.

 

Background image

Znajdź pracownika
z Wirtualnymi Media!

Czytają nas eksperci ze świata mediów, marketingu i PR

Dodaj ogłoszenie