Strona główna Stanowiska Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży

Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży

Szukasz pracownika? Dodaj ogłoszenie

Opis oferty

Osoba zawodowo zajmująca się merytorycznym i bezpośrednim wspieraniem sprzedaży produktów i usług z oferty firmy. Owo wparcie sprowadza się przede wszystkim do:

  • analiz rynku pod kątem marketingu,

  • planowania akcji promocyjnych, ich organizacji i analizy efektywności,

  • wprowadzanie w życie i nadzór nad standardami merchandisingowymi (czyli związanymi z odpowiednią ekspozycją towarów w miejscu ich sprzedaży),

  • dbałości o sprawność przepływu informacji z zakresu marketingu i sprzedaży,

  • dbałości o sprawność funkcjonowania systemu logistycznego firmy,

  • utrzymywania dobrych relacji z kluczowymi klientami,

  • współpraca z przedstawicielami handlowymi oraz ich skuteczne motywowanie.

Osoba na stanowisku specjalisty do spraw wsparcia sprzedaży powinna powiadać wyższe wykształcenie z dziedziny marketingu lub zarządzania, mieć doświadczenie w branży (np. jako przedstawiciel handlowy), doskonale odnajdować się w marketingu operacyjnym oraz znać podstawowe systemy informatyczne. Przyda się również biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie, doskonała komunikatywność, umiejętności analityczne, umiejętność pracy w grupie oraz wysoka odporność na stres.

 

Background image

Znajdź pracownika
z Wirtualnymi Media!

Czytają nas eksperci ze świata mediów, marketingu i PR

Dodaj ogłoszenie