Strona główna Stanowiska Specjalista ds. Tworzenia Prezentacji

Specjalista ds. Tworzenia Prezentacji

Szukasz pracownika? Dodaj ogłoszenie

Opis oferty

Osoba zawodowo zajmująca się przygotowywaniem rożnego rodzaju prezentacji. Głównym obowiązkiem osoby zatrudnionej na tym stanowisku jest tworzenie przejrzystych i merytorycznych zestawień, raportów i prezentacji na podstawie dostarczonych wcześniej informacji. Jest to typowa praca biurowa, zazwyczaj w branży consultingu lub IT.

Specjalista do spraw tworzenia prezentacji powinien mieć wyższe wykształcenie, choć nie jest to bezwzględnie wymagane. Znacznie bardziej liczy się doświadczenie (nie tylko zawodowe) w przygotowywaniu prezentacji ukazujących dokumenty czy sprawozdania oraz związana z nim znajomość programów graficznych i przeznaczonych do przygotowywania prezentacji (np. Microsoft PowerPoint). Przyda się również zdolność analitycznego myślenia.

 

Background image

Znajdź pracownika
z Wirtualnymi Media!

Czytają nas eksperci ze świata mediów, marketingu i PR

Dodaj ogłoszenie