Strona główna Stanowiska Specjalista ds. Social Media

Specjalista ds. Social Media

Szukasz pracownika? Dodaj ogłoszenie

Opis oferty

osoba zawodowo zajmująca się obsługiwaniem profili marek w mediach społecznościowych (np. na Facebooku, Instagramie, Twitterze, Pintereście itp.). Jej działania mają na celu kształtowanie wizerunku marki oraz budowanie jej świadomości u grupy odbiorczej. W zakres obowiązków specjalisty do spraw social media należy więc między innymi:

  • planowanie strategii działań w mediach społecznościowych

  • tworzenie wpisów (co polega nie tylko na pisaniu tekstów, lecz również wyszukiwaniu odpowiednich zdjęć czy tworzeniu grafik) i wstawianie ich na odpowiednie kanały,

  • moderowanie komentarzy oraz odpowiadanie na komentarze innych użytkowników, czyli po prostu wchodzenie w interakcje i budowanie dzięki temu społeczności,

  • organizacja konkursów,

  • bieżąca analiza efektywności prowadzonych działań, weryfikacja i ewentualne modyfikacje przyjętej strategii,

  • permanentne monitorowanie działań konkurencji.

Do pracy w roli specjalisty do spraw mediów społecznościowych trzeba posiadać wyższe wykształcenie, najlepiej na kierunku marketing bądź public relations, a także praktyczną znajomość tematyki social media oraz narzędzi do monitoringu działań w tym obszarze, np. Brand24, Sotrender. Przydadzą się również zdolności analityczne, dyspozycyjność oraz znajomość obsługi programów graficznych.

 

Podobne oferty pracy

Background image

Znajdź pracownika
z Wirtualnymi Media!

Czytają nas eksperci ze świata mediów, marketingu i PR

Dodaj ogłoszenie
pracuj.pl