Strona główna Stanowiska Specjalista ds. rekrutacji

Specjalista ds. rekrutacji

Szukasz pracownika? Dodaj ogłoszenie

Opis oferty

Zazwyczaj nazywany po prostu rekruterem. Jest to osoba zajmująca się – jak sama nazwa wskazuje – rekrutacją, czyli poszukiwaniem najlepszych kandydatów na wolne stanowiska w firmie. Jej zadaniem jest zaplanować, a następnie wprowadzić w życie i doprowadzić do końca cały proces rekrutacyjny. Rekruter musi zatem:

  • zaplanować strategię rekrutacyjną uwzględniając przede wszystkim profil firmy i oczekiwania swoich szefów co do potencjalnych pracowników,

  • stworzyć lub pomóc w stworzeniu profilu pożądanego kandydata,

  • przyjąć i wyselekcjonować dokumenty kandydatów,

  • przeprowadzić rozmowy o pracę z wybranymi w pierwszej selekcji kandydatami,

  • sprawdzić kompetencje kandydatów (np. za pomocą odpowiednich testów).

Do zadań takiej osoby należy również tworzenie bazy CV, bieżące monitorowanie rynku pracy, sporządzanie raportów z podjętych działań czy też reprezentowanie firmy na różnego rodzaju wydarzeniach takich jak na przykład targi pracy.

 

Background image

Znajdź pracownika
z Wirtualnymi Media!

Czytają nas eksperci ze świata mediów, marketingu i PR

Dodaj ogłoszenie