Strona główna Stanowiska Specjalista ds. Marketingu Społecznego

Specjalista ds. Marketingu Społecznego

Szukasz pracownika? Dodaj ogłoszenie

Opis oferty

Osoba zawodowo zajmująca się tworzeniem strategii marketingu społecznego (czyli działań uwzględniających w długofalowej strategii marketingowej interesów konsumentów oraz całych społeczności) i wprowadzeniem jej w życie w organizacji oraz jej lokalnych oddziałach. Specjalista do spraw marketingu społecznego musi zatem dobrze przeanalizować oczekiwania społeczne i umieć wykorzystać je w planowaniu strategii marketingowej.

Chcąc zdobyć pracę na tego typu stanowisku, należy mieć wyższe wykształcenie ekonomiczne, doskonałe zdolności analityczne i planistyczne oraz doświadczenie zawodowe w dziedzinie marketingu społecznego, a także być osobą nadzwyczaj kreatywną, samodzielną i zorientowaną na klienta.

 

Background image

Znajdź pracownika
z Wirtualnymi Media!

Czytają nas eksperci ze świata mediów, marketingu i PR

Dodaj ogłoszenie