Strona główna Stanowiska Specjalista ds. kadr i płac

Specjalista ds. kadr i płac

Szukasz pracownika? Dodaj ogłoszenie

Opis oferty

Osoba odpowiedzialna za realizację polityki kadrowej i płacowej przedsiębiorstwa oraz czuwanie nad zgodnością tych działań z obowiązującymi przepisami prawa pracy. Do zadań tego specjalisty należy zatem przede wszystkim obliczanie pensji i wypłacanie ich pracownikom. W zakres obowiązków osoby zatrudnionej jako specjalista do spraw kadr i płac wchodzi również tworzenie i kompletowanie różnego rodzaju dokumentacji, np. dokumentów pracowniczych, wniosków urlopowych, umów, świadectw pracy itp., przygotowywanie oficjalnych pism i dostarczanie ich instytucjom publicznym (np. Urzędowi Skarbowego, ZUS, PFRON itp.), a także zajmowanie się sprawami zakładowego funduszu świadczeń socjalnych.

Specjaliści do spraw kadr i płac są zatrudniani zarówno w prywatnych firmach, jak i w jednostkach publicznych.

 

Background image

Znajdź pracownika
z Wirtualnymi Media!

Czytają nas eksperci ze świata mediów, marketingu i PR

Dodaj ogłoszenie