Strona główna Stanowiska Kierownik ds. Wydawniczych

Kierownik ds. Wydawniczych

Szukasz pracownika? Dodaj ogłoszenie

Opis oferty

Osoba, która zawodowo zajmuje się ustalaniem potrzeb potencjalnych klientów wydawnictwa poprzez analizę otoczenia rynkowego. Pozyskane dane na temat potrzeb można następnie wykorzystać do dostosowania produktu w taki sposób, by wydał się odbiorcom jak najatrakcyjniejszy. Do głównych zadań kierownika do spraw wydawniczych należą między innymi:

  • koordynacja i nadzór nad pracownikami,

  • analiza danych statystycznych odnoszących się do docelowej grupy klientów,

  • opracowywanie planów procesu wydawniczego i harmonogramu wydawnictwa,

  • kontrola realizacji przyjętych planów i harmonogramów.

Kandydaci na stanowisko kierownika do spraw wydawniczych powinni posiadać przynajmniej średnie wykształcenie, a najlepiej wyższe humanistyczne, a do tego znać się na prawie prasowym, prawie własności intelektualnej oraz prawie autorskim. Powinni również mieć wiedzę z zakresu administracji oraz zarządzania i umieć zorganizować pracę własną oraz podległego personelu.

 

Background image

Znajdź pracownika
z Wirtualnymi Media!

Czytają nas eksperci ze świata mediów, marketingu i PR

Dodaj ogłoszenie