Strona główna Stanowiska Kierownik ds. Public Relations

Kierownik ds. Public Relations

Szukasz pracownika? Dodaj ogłoszenie

Opis oferty

Osoba zajmująca się zawodowo koordynacją wszelkich działań mających na celu kształtowanie wizerunku danej organizacji czy osoby w oczach opinii publicznej. Wśród obowiązków służbowych kierownika do spraw public relations znajdują się między innymi:

  • organizacja konferencji prasowych i innych wydarzeń promujących organizację czy osobę, np. targów, imprez charytatywnych itp.,

  • kontakt z mediami,

  • współpraca z zewnętrznymi podmiotami, np. innymi agencjami PR, agencjami reklamowymi itp.,

  • przygotowywanie informacyjnych oraz promocyjnych materiałów takich jak różnego rodzaju foldery, ulotki itp.,

  • koordynacja działań zespołu do spraw public relations,

  • tworzenie raportów na temat informacji zwrotnych z zewnątrz,

  • współpraca z działami marketingu oraz sprzedaży,

  • analiza zachowań rynkowych (potencjalnych) konkurentów,

  • planowanie budżetu oraz bieżąca kontrola jego realizacji.

Głównym miejscem pracy osoby na tym stanowisku jest biuro. Zdarza jej się również pracować w terenie, zwłaszcza, kiedy organizuje różnego rodzaju eventy dla swoich klientów.

Aby ubiegać się o stanowisko kierownika do spraw public relations, należy spełnić szereg wymagań – mieć wyższe wykształcenie oraz kilkuletnie doświadczenie w branży (a co za tym idzie – dobrze tę branżę znać, odnajdować się w niej), biegle posługiwać się językiem angielskim, znać doskonale obsługę komputera, umieć występować publicznie... Duże znaczenie ma także komunikatywność, umiejętność szybkiego podejmowania decyzji i radzenia sobie w trudnych sytuacjach oraz odporność na stres i presję czasu.

 

Background image

Znajdź pracownika
z Wirtualnymi Media!

Czytają nas eksperci ze świata mediów, marketingu i PR

Dodaj ogłoszenie