Strona główna Stanowiska Kierownik ds. Promocji

Kierownik ds. Promocji

Szukasz pracownika? Dodaj ogłoszenie

Opis oferty

Osoba zajmująca się zawodowo koordynacją wszelkich działań promocyjnych organizacji. Do obowiązków służbowych kierownika do spraw promocji należy między innymi opracowywanie strategii promocji różnych produktów i usług, a także koordynacja oraz nadzór nad pracą podległego mu zespołu specjalistów realizujących opracowaną strategię. Zadaniem osoby na tym stanowisku jest również kontakt i negocjacje z zewnętrznymi podmiotami, które zostały zaangażowane w działania promocyjne (np. z agencjami reklamowymi), a także nadzorowanie przygotowania i dystrybucji materiałów promocyjnych.

Wśród wymagań, które musi spełnić kandydat na kierownika do spraw promocji, można wymienić wyższe wykształcenie, najlepiej związane z reklamą czy promocją, oraz przynajmniej kilkuletnie doświadczenie w branży działań promocyjnych. Wykształcenie i doświadczenie to jednak nie wszystko – kierownik do spraw promocji powinien także umieć kierować ludźmi i posiadać doskonałą umiejętność organizacji pracy, nie tylko własnej, lecz również i podległego mu zespołu. Duże znaczenie ma także kreatywność i rozeznanie w branży.

 

Background image

Znajdź pracownika
z Wirtualnymi Media!

Czytają nas eksperci ze świata mediów, marketingu i PR

Dodaj ogłoszenie