Strona główna Stanowiska Kierownik Biura Reklamy

Kierownik Biura Reklamy

Szukasz pracownika? Dodaj ogłoszenie

Opis oferty

Osoba zajmująca się zawodowo koordynacją działań marketingowych mających na celu sprzedaż powierzchni reklamowych będących w posiadaniu organizacji. Do zadań kierownika biura reklamy, prócz oczywistych koordynacji i nadzoru nad pracą biura, należą między innymi:

  • tworzenie strategii marketingowej związanej ze sprzedażą powierzchni reklamowych,

  • planowanie różnego rodzaju działań promocyjnych, których celem jest pozyskanie klientów (reklamodawców chętnych na wykupienie powierzchni reklamowych),

  • podtrzymywanie dobrych relacji z klientami,

  • ustalanie cen oraz przygotowywanie kompleksowej oferty,

  • negocjowanie umów z klientami.

Od kandydatów na stanowisko kierownika biura reklamy wymaga się przede wszystkim wyższego wykształcenia kierunkowego (reklama, promocja czy marketing) oraz przynajmniej kilkuletniego doświadczenia w branży na podobnym stanowisku, a także doskonałe rozeznanie w tematyce reklamy i promocji oraz w otoczeniu rynkowym. Niemałe znaczenie ma również umiejętność organizowania pracy własnej oraz podległego zespołu, zdolności przywódcze oraz talent do negocjacji.

 

 

Background image

Znajdź pracownika
z Wirtualnymi Media!

Czytają nas eksperci ze świata mediów, marketingu i PR

Dodaj ogłoszenie