Audytor

Szukasz pracownika? Dodaj ogłoszenie

Opis oferty

Pojęcie oznaczające osobę, która zajmuje się przeprowadzaniem audytu, czyli sprawdzaniu pod określonym kątem działań firmy i ocenianiu ich skuteczności. Głównym celem przeprowadzania przed audytora audytu jest optymalizacja wyników firmy w wyniku regularnej kontroli jej działań.

Do zadań audytora – w zależności od tego, w jakiej branży się on specjalizuje – mogą należeć między innymi:

  • kontrola, czy przedsiębiorstwo działa zgodnie z literą prawa,

  • ocenianie zbieżności wewnętrznych regulacji z zewnętrznymi aktami prawnymi

  • kontrola stosowanych w firmie procesów pod kątem ich przydatności dla optymalnego funkcjonowania i powiększania zysków firmy,

  • analiza możliwych ryzyk,

  • propozycja wprowadzenia usprawnień istniejących procedur i procesów,

  • bieżące monitorowanie obszarów, które wymagają wprowadzenia usprawnień,

  • tworzenie raportów ukazujących wyniki i wnioski z przeprowadzonego audytu.

 

Background image

Znajdź pracownika
z Wirtualnymi Media!

Czytają nas eksperci ze świata mediów, marketingu i PR

Dodaj ogłoszenie