Background
Strona główna Lista pracodawców Związek Stowarzyszeń Rada Reklamy

Związek Stowarzyszeń Rada Reklamy

Związek Stowarzyszeń Rada Reklamy odpowiada za samoregulację w dziedzinie reklamy. Rada uchwala oraz nadzoruje przestrzeganie Kodeksu Etyki Reklamy, dokumentu określającego standardy komunikacji marketingowej w Polsce. Komisja Etyki Reklamy, niezależny organ Rady, podejmuje uchwały w sprawie zgodności przekazu z Kodeksem, reagując m.in. na skargi składane przez konsumentów i konkurentów. Członkami Rady Reklamy są organizacje branżowe. Sygnatariuszami Kodeksu Etyki Reklamy są reklamodawcy, media oraz agencje reklamowe. Rada Reklamy należy do sieci Europejskiego Stowarzyszenia Standardów Reklamowych EASA Alliance

Oferty tego pracodawcy

Background image

Znajdź pracownika
z Wirtualnymi Media!

Czytają nas eksperci ze świata mediów, marketingu i PR

Dodaj ogłoszenie
pracuj.pl