Background

SaveCart

Dzięki SaveCart Klienci podnoszą sprzedaż od kilkanaście procent przy tym samym ruchu.

SaveCart to stworzony System w oparciu o Big Data do personalizacji przekazu dla e-commerce

  • SaveCart – monitoruje i zapisuje pełną aktywność klientów sklepu tworząc ich profile behawioralne;
  • Monitoruje wszystkich klientów – niezarejestrowanych gości, niezalogowanych użytkowników i zalogowanych stałych klientów;
  • Umożliwia dotarcie do konkretnego klienta lub całej grupy z wybranym komunikatem (warstwy pop-up lub personalizacja wyglądu sklepu);
  • Emituje komunikat w czasie rzeczywistym – podczas obecności użytkownika na stronie, np. tuż po przerwaniu zakupów (protransakcyjne oddziaływanie psychologiczne);

Funkcjonalności:

Angażowanie w proces zakupowy:

Personalizacja oferty na podstawie analizy behawioralnej m.in.:

-   komunikat dla osób z wysokim „scoringiem” (dużo wydających);

-   warstwa z wysokim rabatem dla klientów, którzy od dawna nie dokonali zakupu

-   komunikat dla klientów uczestniczących w programie lojalnościowym;

-   dynamiczna modyfikacja layoutu sklepu w celu uwypuklenia rekomendowanych 

    produktów dobranych na podstawie gustu użytkownika (silnik rekomendacji):

    „Wybrane dla Ciebie” - modyfikacja layoutu strony głównej (personalizacja), „Może Ci się

    spodobać” – box z rekomendowanymi, podobnymi towarami na stronie danego produktu

-   aktywizowanie powracających „szwędaczy” – niewielki zachęcający rabat dla często 

    powracających użytkowników, którzy jednak nie dokonują zakupów w sklepie

 

Zwiększanie wartości koszyka zakupowego:
-  „Pasuje do…” silnik rekomednacji polecający pasujące produkty do właśnie zakupionego;

-   Mechanizm zachęcający do zwiększenia wartości koszyka poprzez komunikaty:

    „Dodaj kolejny produkt o wartości mii. 20 zł żeby otrzymać darmową dostawę/rabat

    5%;

 

Ratowanie porzucanych koszyków:

-   koszyk z konkretnym produktem - nazwa, numer katalogowy;

-   kategorią produktów (np. kurtki wiosenne);

-   produktem konkretnej firmy;

-   koszyk o określonej wartości;

-   koszyk porzucany przez konkretnego użytkownika (z konkretną historią zakupów lub

                    lojalnego stałego klienta

Ankiety oraz zbieranie leadów od wcześniej zdefiniowanej grupy użytkowników - ankiety dotyczące funkcjonalności sklepu dopasowane do etapu w którym klient opuścił stronę lub przerwał transakcję, leady: „zostaw telefon, oddzwonimy ze specjalną ofertą”;

 

Powiadomienia Push z poziomu przeglądarki internetowej (NOWOŚĆ)– możliwość motywowania Klientów do odwiedzania sklepu online i offline! 

 

Łatwość integracji i obsługi:

  • Prostota integracji ograniczająca się do wklejenia w stronę niewielkiego kodu przygotowanego przez naszych programistów. System do działania nie wymaga integracji
    z serwerem
    i bazą danych sklepu (informacje na bieżąco sczytywane są z widocznej części strony);
  • Intuicyjny panel służący do generowania kampanii oraz statystyki w czasie rzeczywistym;
  • Usługa komplementarna do innych rozwiązań wspierających sprzedaż (promocje, rabaty oferowane drogą mailową);

Atrakcyjny model współpracy:

  • Cały proces integracji po stronie SaveCart;
  • Pomoc w przygotowaniu pierwszych, darmowych kampanii testowych;
  • Brak opłat instalacyjnych, integracyjnych i abonamentowych;
  • Model prowizyjny od zrealizowanej za pomocą systemu transakcji. Prowizja od wartości dodanej dla sklepu (dodatkowego zysku, którego prawdopodobnie by nie było
    po porzuceniu koszyka);

Oferty tego pracodawcy

Background image

Znajdź pracownika
z Wirtualnymi Media!

Czytają nas eksperci ze świata mediów, marketingu i PR

Dodaj ogłoszenie
pracuj.pl