Background
Strona główna Praca Digital Specialist (Digital Planner)
WPP Media

Digital Specialist (Digital Planner)

mazowieckie
Praca hybrydowa
18 grudnia 2025

Opis oferty

Jak będzie wyglądała Twoja praca? 

 Jako DIGITAL PLANNER, wykorzystując swoją wiedzę digitalową w planowaniu taktycznym, będziesz współtworzyć zespół Agency Planning, który zmienia cele biznesowe naszych Klientów w skuteczne cele mediowe. AP buduje relacje oparte na zaufaniu, proponując przy tym nasze innowacyjne rozwiązania.

 

Na co dzień będziesz m.in.:

  • wspierać w dostarczaniu specjalistycznych danych, w tym w strategię danych i analitykę.
  • przygotowywać cross-platformowe rekomendacje digitalowe we współpracy z osobami po stronie agencji.
  • tworzyć raporty oraz analizy podsumowujące efekty działań.
  • monitorować i optymalizować kampanie we współpracy ze specjalistami od zakupu.
  • oceniać możliwości realizacji KPI mediowych, benchmarków wydatków oraz oczekiwań klienta.

 

Co przyda Ci się na starcie?

  • praktyczna wiedza i umiejętności z zakresu Biddable Media (znajomość rynku, dostawców, terminologii oraz trendów) oraz platform takich jak Google Ads, DV360 czy Meta.
  • znajomość narzędzi i technologii AdTech marketingu (w tym AdOps) oraz doświadczenie w pracy z formatami display i video.
  • umiejętność strategicznego planowania z uwzględnieniem celów biznesowych, budżetów mediowych, negocjacji warunków oraz optymalizacji kampanii.
  • umiejętności zarządzania projektem, duża odporność na stres oraz elastyczność w reagowaniu na zmiany.
  • rozwinięte umiejętności analityczne – zdolność łączenia danych i wyciągania trafnych wniosków.
  • znajomość języka angielskiego na poziomie B2 umożliwiającej swobodną komunikację.
  • umiejętność organizacji własnej pracy, samodzielność, inicjatywa oraz poczucia odpowiedzialności za powierzone zadania.
  • zdolności komunikacyjne i umiejętność budowania trwałych relacji z kluczowymi partnerami.

 

Czego możesz spodziewać się po nas? 

  • umowy o pracę,
  • pracy 3 dni z biura, 2 z domu,
  • benefitów po trzech miesiącach współpracy: ubezpieczenia na życie, dofinansowania do angielskiego/karty sportowej, opieki medycznej, 
  • zniżki do naszej kantyny pracowniczej,
  • workation po pół roku pracy,
  • cotygodniowych śniadań w biurze dla wszystkich,
  • cyklicznych spotkań integracyjnych,
  • rozbudowanej oferty szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych,
  • możliwości dołączenia do Innovation Community – to nasz wspólny program realizowany z Mspark: razem z Tobą rozwijamy i wdrażamy innowacyjne pomysły z sektora MARTECH, 
  • technologii - pracujemy na narzędziach, które naprawdę mogą zoptymalizować Twój czas pracy,
  • programu poleceń dla dołączających współpracowników z zewnątrz,
  • możliwości rozwoju wewnątrz naszych spółek – rozumiemy chęć zmiany ścieżki kariery, wyboru ścieżki eksperckiej albo managerskiej,
  • świetnie zorganizowanego programu Induction, dzięki któremu Twoje pierwsze dni pracy będą mniej stresujące,
  • wsparcia w ramach Employee Assistant Program (doradztwo w zakresie zdrowia psychicznego) oraz współpracy z platformą Telus Health One,

 

…i czegoś, co nie jest standardem wszędzie: atmosfery, w której ludzie naprawdę się wspierają, doceniają swoją pracę i chętnie dzielą się wiedzą.

 


Jak wygląda nasz proces rekrutacji?

Przed Tobą rozmowa telefoniczna, a następnie spotkanie z przyszłym przełożonym w towarzystwie HRu. Podczas spotkania będziemy chcieli poznać Twoje kompetencje, ale liczymy również na to, że opowiesz nam o sobie, ponieważ chcemy tworzyć zespoły czujące się dobrze w swoim towarzystwie.

 

Brzmi ciekawie? Aplikuj i zobacz, jak razem możemy tworzyć przyszłość mediów!

 

 

Please read our Privacy Notice for more information on how we process the information you provide. 

Background image

Znajdź pracownika
z Wirtualnymi Media!

Czytają nas eksperci ze świata mediów, marketingu i PR

Dodaj ogłoszenie
pracuj.pl

Digital Specialist (Digital Planner)

WPP Media