Opis oferty
Jak będzie wyglądała Twoja praca?
Jako DIGITAL PLANNER, wykorzystując swoją wiedzę digitalową w planowaniu taktycznym, będziesz współtworzyć zespół Agency Planning, który zmienia cele biznesowe naszych Klientów w skuteczne cele mediowe. AP buduje relacje oparte na zaufaniu, proponując przy tym nasze innowacyjne rozwiązania.
Na co dzień będziesz m.in.:
- wspierać w dostarczaniu specjalistycznych danych, w tym w strategię danych i analitykę.
- przygotowywać cross-platformowe rekomendacje digitalowe we współpracy z osobami po stronie agencji.
- tworzyć raporty oraz analizy podsumowujące efekty działań.
- monitorować i optymalizować kampanie we współpracy ze specjalistami od zakupu.
- oceniać możliwości realizacji KPI mediowych, benchmarków wydatków oraz oczekiwań klienta.
Co przyda Ci się na starcie?
- praktyczna wiedza i umiejętności z zakresu Biddable Media (znajomość rynku, dostawców, terminologii oraz trendów) oraz platform takich jak Google Ads, DV360 czy Meta.
- znajomość narzędzi i technologii AdTech marketingu (w tym AdOps) oraz doświadczenie w pracy z formatami display i video.
- umiejętność strategicznego planowania z uwzględnieniem celów biznesowych, budżetów mediowych, negocjacji warunków oraz optymalizacji kampanii.
- umiejętności zarządzania projektem, duża odporność na stres oraz elastyczność w reagowaniu na zmiany.
- rozwinięte umiejętności analityczne – zdolność łączenia danych i wyciągania trafnych wniosków.
- znajomość języka angielskiego na poziomie B2 umożliwiającej swobodną komunikację.
- umiejętność organizacji własnej pracy, samodzielność, inicjatywa oraz poczucia odpowiedzialności za powierzone zadania.
- zdolności komunikacyjne i umiejętność budowania trwałych relacji z kluczowymi partnerami.
Czego możesz spodziewać się po nas?
- umowy o pracę,
- pracy 3 dni z biura, 2 z domu,
- benefitów po trzech miesiącach współpracy: ubezpieczenia na życie, dofinansowania do angielskiego/karty sportowej, opieki medycznej,
- zniżki do naszej kantyny pracowniczej,
- workation po pół roku pracy,
- cotygodniowych śniadań w biurze dla wszystkich,
- cyklicznych spotkań integracyjnych,
- rozbudowanej oferty szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych,
- możliwości dołączenia do Innovation Community – to nasz wspólny program realizowany z Mspark: razem z Tobą rozwijamy i wdrażamy innowacyjne pomysły z sektora MARTECH,
- technologii - pracujemy na narzędziach, które naprawdę mogą zoptymalizować Twój czas pracy,
- programu poleceń dla dołączających współpracowników z zewnątrz,
- możliwości rozwoju wewnątrz naszych spółek – rozumiemy chęć zmiany ścieżki kariery, wyboru ścieżki eksperckiej albo managerskiej,
- świetnie zorganizowanego programu Induction, dzięki któremu Twoje pierwsze dni pracy będą mniej stresujące,
- wsparcia w ramach Employee Assistant Program (doradztwo w zakresie zdrowia psychicznego) oraz współpracy z platformą Telus Health One,
…i czegoś, co nie jest standardem wszędzie: atmosfery, w której ludzie naprawdę się wspierają, doceniają swoją pracę i chętnie dzielą się wiedzą.
Jak wygląda nasz proces rekrutacji?
Przed Tobą rozmowa telefoniczna, a następnie spotkanie z przyszłym przełożonym w towarzystwie HRu. Podczas spotkania będziemy chcieli poznać Twoje kompetencje, ale liczymy również na to, że opowiesz nam o sobie, ponieważ chcemy tworzyć zespoły czujące się dobrze w swoim towarzystwie.
Brzmi ciekawie? Aplikuj i zobacz, jak razem możemy tworzyć przyszłość mediów!
Please read our Privacy Notice for more information on how we process the information you provide.



