Opis oferty
Cześć!
Zazwyczaj publikujemy tu ogłoszenia innych marek medialnych, ale raz na jakiś czas zdarza się wyjątkowy moment, w którym to my – Wirtualnemedia.pl – szukamy kogoś, kto wzmocni nasz zespół. Tak jest i tym razem. Przez ostatni rok działo się u nas bardzo dużo, ale planów mamy jeszcze więcej. I właśnie dlatego szukamy kogoś, kto pomoże nam je zrealizować, bo nie planujemy zwalniać tempa.
Szukamy Senior Account Managera, który dobrze czuje media, rozumie specyfikę pracy z klientami z branży marketingowej i potrafi prowadzić projekty od pierwszego telefonu aż po finalny efekt. Kogoś, kto lubi autonomię, ale też potrafi działać ramię w ramię z redakcją, sprzedażą i produkcją.
Wymagania:
-
minimum 3 lata doświadczenia w sprzedaży reklam, współpracach komercyjnych lub obsłudze klienta – najlepiej w mediach, digitalu lub agencji
-
bardzo dobra znajomość rynku reklamowego i ekosystemu komunikacji
-
umiejętność budowania i rozwijania relacji z klientami bez presji „twardej sprzedaży”, ale z realnym zrozumieniem ich potrzeb
-
doświadczenie w tworzeniu ofert, wycen i prezentacji
-
samodzielność w prowadzeniu całego procesu sprzedażowego – od pomysłu, przez ofertowanie, po domykanie
-
dobra organizacja pracy i umiejętność działania na kilku projektach równocześnie
-
komunikatywność i swoboda w rozmowie z klientem
-
znajomość ekosystemu internetowego i narzędzi do tworzenia prezentacji na poziomie pozwalającym pracować sprawnie i bez chaosu
Oferujemy:
-
pracę w największym i najbardziej opiniotwórczym portalu branżowym w Polsce, gdzie masz realny wpływ na projekty i kierunek rozwoju
-
dużą autonomię i partnerskie podejście – naprawdę liczymy na Twoje pomysły
- pracę na różnych ciekawych produktach: od tradycyjnych kampanii display, przez niestandardowe projekty redakcyjne, po szeroki zakres eventów i dodatków specjalnych
-
możliwość współtworzenia marki Wirtualnychmediów w przełomowym momencie
-
stabilne wynagrodzenie + atrakcyjny system premiowy
-
elastyczny model pracy (hybrydowo)
-
fajny, doświadczony zespół bez korporacyjnych absurdów
-
udział w projektach specjalnych i inicjatywach, które realnie widzi cała branża
Jeśli czujesz, że to możesz być Ty, odezwij się do nas ze swoim CV i paroma słowami od siebie. Najlepiej mailowo na anna.szuszkiewicz@wirtualnemedia.pl.


