Opis oferty
Jesteśmy Tears of Joy – agencją specjalizującą się w Social Media Influencer Marketingu. Realizujemy strategie komunikacji, aktywacje konsumenckie i prowadzimy bieżącą komunikację dla marek top of mind, takich jak Pizza Hut, Dan Cake, Semilac czy Hebe.
Zapewniamy kompleksową obsługę w zakresie influencer marketingu, social mediów, content marketingu oraz produkcji wideo. Tworzymy i opowiadamy historie, które mają znaczenie, a niestandardowe kampanie to nasza specjalność. Od prawie 8 lat dynamicznie się rozwijamy, zdobywamy nagrody i współpracujemy z czołowymi influencerami.
Aktualnie powiększamy nasz zespół Client Service i szukamy Account Executive, który zawsze myśli przez pryzmat potrzeb klienta, a dokładniej…
Szukamy osoby, która:
-
ma min 2 lata doświadczenia w pracy w obszarze client service w agencji reklamowej
-
posiada doświadczenie w profesjonalnej obsłudze klienta po stronie agencji w tym: pozyskiwanie nowych klientów, rozwój obecnych, przygotowywanie ofert oraz raportów i analiz
-
realizowała złożone projekty na grubych budżetach ;)
-
ma naturalną umiejętność rozmowy, a do każdych negocjacji podchodzi z entuzjazmem
-
kiedy dostanie brief do rąk, ma w głowie pomysł jak przeprowadzić spotkanie z potencjalnym klientem
-
potrafi pracować zespołowo w dynamicznym środowisku, a przy tym zarządzanie wieloma projektami jednocześnie nie jest niczym nadzwyczajnym
Zadania na tym stanowisku to:
-
budowanie stałej współpracy z Klientami agencji, dbanie o dobre relacje
-
samodzielna koordynacja projektów w tym dbanie o ich jakość i terminowość
-
bieżące dzielenie się z zespołem kluczowymi informacjami zapewniającymi sprawną realizację
-
prezentowanie oferty agencji klientom i innym, wybranym podmiotom na rynku
-
aktywny udział w spotkaniach z klientami
-
współpraca z działami kreacji, graficznym oraz wszystkimi pozostałymi
-
raportowanie działań do Client Service Managera
A oprócz wynagrodzenia oferujemy:
-
inspirujące i kreatywne środowisko pracy w tym 4 dni z biura
-
ciągłe podnoszenie kwalifikacji, nie tylko kreatywnych, ale i biznesowych
-
możliwość wpływu na rozwój firmy i jej kultury
-
zespół pełen pasji i zaangażowania
-
dużo naklejek, bluzy, t-shirty i zapas skarpet prosto z naszego Tearsowego merchu
-
dodatkowe benefity, w tym finansowe