Background
Strona główna Praca Copywriter (-ka) Kreatywny (-a)

Społeczny Instytut Wydawniczy ZNAK sp. z o.o.

Copywriter (-ka) Kreatywny (-a)

małopolskie

Opis oferty

Copywriter (-ka) Kreatywny (-a)

Cześć! Szukamy kreatywnej osoby, która będzie pisać dla nas tak ZNAKomite teksty, że po ich publikacji ChatGPT zawiesi działalność, a czytelnicy będą szturmować księgarnie. Liczymy na to, że kręci Cię wymyślanie i wychodzenie poza schematy. Przyjdzie Ci do głowy, by w ogrodzie ZNAKU zbudować wieżę z książek, bo masz do tego tekst na miarę Nobla? Proszę bardzo! Mamy też nadzieję, że lubisz pisać spontanicznie. Weźmy taki przykład: co robisz, gdy LEGO wypuści figurkę Wisławy Szymborskiej? Oczywiście rzucasz wszystko i zamiast jechać w Bieszczady, układasz lepieja, bo jak wiadomo: lepiej zrobić er-te-ema, niż wysyłać pocztą mema. Dobrze Ci się wydaje – w tej pracy nie będziesz się nudzić.

Uwaga: jeśli książki pojawiają się w Twojej codzienności tylko wtedy, gdy uzupełniasz rubrykę „Hobby” w CV – to zdecydowanie nie jest praca dla Ciebie. Zapraszamy do rekrutacji ludzi z gatunku „czytaczy pospolitych”, którzy pochłaniają literaturę i w niektórych odmianach wąchają książki.  

 

O Tobie:

  • Masz doświadczenie w pracy jako copywriter (-ka), a przede wszystkim lubisz tworzyć różne formy treści.
  • Jesteś na bieżąco z trendami w social mediach i digital marketingu.
  • Znasz tajniki copywritingu i storytellingu, wyłapujesz błędy niczym Eberhard Mock przestępców, a pod poduszką trzymasz „słownik bookstagrama”.
  • Dbasz o detale i estetykę.
  • Potrafisz reagować szybko i wiesz, że najlepsze RTM-y da się zaplanować.
  • Czytasz książki (nawet więcej niż jedną rocznie!).

 

Twoje obowiązki:

  • Pisanie, pianie i jeszcze raz pisanie! Będziesz tworzyć teksty w różnych stylach do wielu kanałów (posty do social mediów, artykuły blogowe/sponsorowane, notki prasowe, teksty do newslettera).
  • Proponowanie pomysłów na treści i tworzenie koncepcji kreatywnych, np. scenariuszy filmów na YouTube’a.  

Nasza oferta:

  • Wynagrodzenie uzależnione od doświadczenia i umiejętności.
  • Praca w branży wydawniczej – w końcu użyjesz hasztagu #robięwksiażkach.
  • Fajny zespół ludzi zaangażowanych w pracę i rozwój.
  • Benefity: Multisport, LuxMed, wczasy pod gruszą, LunchPass, dodatkowe dni wolne.
  • Szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne.
  • Rabaty na książki (i to jakie!)

 

Aplikuj:

CV + portfolio

 

Background image

Znajdź pracownika
z Wirtualnymi Media!

Czytają nas eksperci ze świata mediów, marketingu i PR

Dodaj ogłoszenie