Background
Strona główna Praca Koordynator PR
Grupa Kino Polska

Koordynator PR

mazowieckie
5 marca 2024

Opis oferty

Grupa Kino Polska to jedna z wiodących grup medialnych w Polsce, będąca częścią SPI International, spółki należącej do Grupy Canal+. Grupa Kino Polska zajmuje się produkcją i dystrybucją treści w telewizji i serwisach streamingowych, a także sprzedażą licencji. Ponadto jest nadawcą popularnych tematycznych kanałów telewizyjnych, dystrybuowanych za pośrednictwem naziemnej telewizji cyfrowej, sieci kablowych i platform satelitarnych.W portfolio Grupy Kino Polska znajdują się takie kanały telewizyjne, jak m.in. Stopklatka, Zoom TV, Kino Polska, Kino Polska Muzyka, Kino TV, Gametoon, Novelas+, paczka kanałów FilmBox oraz serwis streamingowy FilmBox+.Jesteśmy otwarci na entuzjastów i specjalistów, którzy cenią sobie rozwój, możliwość realizowania nowych pomysłów, oraz dobre relacje!

Stanowisko: Koordynator PR

Twój zakres obowiązków

Strategiczne:

  • Współtworzenie strategii PR programowego i egzekwowanie jej
  • Monitorowanie i wyznaczanie trendów PR produktowego, wyszukiwanie i kreowanie nowych form działań PR (niestandardy)
  • Budowanie relacji z dziennikarzami in. bezpośrednie spotkania, organizacja wydarzeń specjalnych (np. spotkania prasowe „ramówkowe”)
  • Realizowanie projektów PR, związanych z premierami nowych pozycji programowych, których celem jest wygenerowanie „buzzu” wokół
  • promowanego produktu
  • Realizacja eventów związanych z projektami PR dot. kanałów telewizyjnych
  • Zarządzanie talentami: organizowanie spotkań „kick off” z prowadzącymi produkcje własne

 

Bieżąca komunikacja:

  • Przygotowywanie press release z zakresu PR programowego
  • Kontakt i współpraca z dziennikarzami, redakcjami TV guide'ów i serwisów internetowych, blogerami, influencerami celem promowania pozycji ramówkowych, inicjowanie publikacji w mediach, dostarczanie materiałów, bezpośrednie spotkania i budowanie relacji
  • Follow-upy do mediów, celem organizowania publikacji dot. oferty programowej kanałów z grupy
  • Organizowanie wywiadów z prowadzącymi produkcje własne oraz z aktorami, występującymi w produkcjach własnych (w tym również aranżowanie okładek)
  • Bieżąca współpraca z działami programowymi, celem ustalania priorytetów programowych na poszczególne miesiące
  • Organizacja wysyłek kreatywnych do dziennikarzy, wspierających promocję pozycji programowych

 

 

Nasze oczekiwania:

  • 5 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku najlepiej w branży medialnej,
  • Wykształcenie wyższe, kierunkowe, najchętniej w obszarze mediów,
  • Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne i nastawienie na efektywną współpracę,
  • Znakomite umiejętności komunikacyjne, także w j. angielskim (C1),
  • Dobra organizacja pracy, umiejętność pracy pod presją czasu, umiejętność rozwiązywania złożonych problemów,
  • Odpowiedzialność za powierzone zadania,
  • Dbałość o szczegóły oraz systematyczne i metodyczne podejście do pracy.

 

 

Benefity:

 

  • Prywatna opieka medyczna.
  • Dofinansowanie nauki języków.
  • Dofinansowanie szkoleń i kursów.
  • Owoce i kawa / herbata w biurze.
  • Brak dress code’u.
  • Program rekomendacji pracowników.
  • Dostęp do platformy streamingowej Filmbox+.
  • Firmowa drużyna sportowa.
  • Joga w biurze
  • Inicjatywy dobroczynne

 

 

APLIKUJ

Background image

Znajdź pracownika
z Wirtualnymi Media!

Czytają nas eksperci ze świata mediów, marketingu i PR

Dodaj ogłoszenie
pracuj.pl

Koordynator PR

Grupa Kino Polska