Strona główna Praca Specjalista ds. Wizerunku i Mediów

Specjalista ds. Wizerunku i Mediów

mazowieckie
4 kwietnia 2014

Opis oferty

Jesteśmy najbardziej rozpoznawalna organizacją ekologiczną na świecie, od 40 lat nagłaśniająca i rozwiązująca globalne problemy środowiskowe. Robimy to za pomocą wyspecjalizowanych kampanii i twórczych konfrontacji, bez użycia przemocy. Najbardziej cenimy sobie swoją niezależność – nie przyjmujemy dotacji od rządów, wszelkiego rodzaju firm i partii politycznych. W Polsce jesteśmy znani z ochrony Doliny Rospudy, przystąpienia Polski do Międzynarodowej Komisji Wielorybniczej i ochrony Puszczy Białowieskiej.

Poszukujemy osoby, która dołączy do zespołu Fundacji Greenpeace Polska na stanowisku:
Specjalista ds. Wizerunku i Mediów
(wynagrodzenie: 3000 – 4000 netto)


Oferujemy:
• trudną i wymagającą pracę dla ludzi, którym nie jest wszystko jedno;
• pracę, w której sukcesy osiąga się tylko wtedy, gdy cała planeta zmienia się na lepsze;
• pracę, w której konsekwencje zaniechań odczuwać będą następne pokolenia;
• pracę w której podjęte decyzje mają realne konsekwencje dla otoczenia - lokalnego, krajowego, globalnego.

Główne zadania i obowiązki:
• Budowanie trwałego i szerokiego poparcia społecznego dla działań Greenpeace w Polsce i na świecie
• Przygotowanie i realizacja projektów związanych z wizerunkiem i komunikacją - zarówno samodzielnie, jak i w zespole
• Współtworzenie i realizacja strategii komunikacyjnej i wizerunkowej organizacji, a także poszczególnych obszarów jej działalności
• Współpraca z podwykonawcami i partnerami
• Tworzenie materiałów dla mediów
• Monitoring mediów
• Wyciąganie wniosków ze wszystkich działań
• Biegłość w poruszaniu się po zagadnieniach merytorycznych związanych z działalnością Greenpeace w Polsce

Kompetencje:
• Doświadczenie w pracy w mediach/PR (min. 1 rok)
• Doskonały warsztat pracy, szeroki zakres praktycznych umiejętności
• Znajomość rynku mediów
• Sprawność w poruszaniu się po świecie nowych mediów
• Umiejętność wykorzystania dla potrzeb organizacji różnych kanałów komunikacji
• Biegły język angielski, jeszcze bieglejszy język polski
• Szerokie kontakty w świecie mediów będą dodatkowym atutem
• Ogólne zrozumienie dla idei i metod działania Greenpeace

Jeżeli spełniasz kryteria i jeśli czujesz, że świat trzeba zmieniać i że wiesz, jak to zrobić, wyślij nam swoje CV, list motywacyjny i krótką (do 2500 znaków) analizę wizerunku medialnego Fundacji Greenpeace Polska na adres rekrutacja.pl@greenpeace.org .

Background image

Znajdź pracownika
z Wirtualnymi Media!

Czytają nas eksperci ze świata mediów, marketingu i PR

Dodaj ogłoszenie
pracuj.pl

Specjalista ds. Wizerunku i Mediów