Strona główna Praca Specjalista ds. komunikacji i fundraisingu
Fundacja na rzecz Wielkich Historii

Specjalista ds. komunikacji i fundraisingu

mazowieckie
29 grudnia 2020

Opis oferty

 

Jeśli lubisz ekstremalne wyzwania to ta praca jest dla Ciebie!

Fundacja na rzecz Wielkich Historii poszukuje Specjalisty ds. komunikacji i fundraisingu

Stanowisko: Specjalista ds. komunikacji i fundraisingu

Miejsce wykonywania pracy: 

Siedziba Fundacji w Warszawie oraz praca zdalna. Ze względu na charakter pracy i dostęp do danych wrażliwych, część obowiązków musi być wykonywana w siedzibie Fundacji.

Okres zatrudnienia: od 1 lutego 2021 r.

Wymiar czasu pracy: 40 godzin tygodniowo (rozłożenie godzin pracy do uzgodnienia)

Kim jesteśmy?

Mocno wierzymy w siłę opowieści. Wierzymy, że historie inspirują. Stoją za naszymi decyzjami, towarzyszą nam na co dzień, składają się na nasze życie.

W naszej codziennej pracy odkrywamy dziedzictwo na nowo i uczymy korzystać z bogactwa historii.

W swoich działaniach wykorzystujemy nowoczesne technologie w procesach digitalizacji i udostępniania szerokiej publiczności zbiorów, archiwów oraz kolekcji. Realizujemy również projekty edukacyjne, w których przedstawiamy przeszłość posługując się językiem nowych mediów.

Fundacja na rzecz Wielkich Historii działa od 2008 roku.

Jaki mamy styl pracy?

W zespole pracowników Fundacji panuje przyjazna atmosfera. Charakteryzuje nas misyjne nastawienie do pracy, która pod wieloma względami jest niesztampowa i wymagająca kreatywnego podejścia do rzeczywistości, a daje nam głębokie poczucie satysfakcji. Ze względu na specyfikę małej organizacji pozarządowej, często pracownicy wychodzą poza schemat swoich podstawowych obowiązków i dostosowują się do wymagań sytuacji. Elastyczność i umiejętność pracy pod presją w takich momentach jest szczególnie przydatna. Wspieramy się nawzajem i pomagamy w wykonywaniu złożonych zadań. Jeśli nie wiemy, jak coś zrobić to aktywnie poszukujemy rozwiązania i zdobywamy nową wiedzę we własnym zakresie. Raz w tygodniu pracownicy Fundacji omawiają bieżące sprawy na spotkaniach Zespołu, chcemy również włączyć w nie Specjalistę ds. komunikacji i fundraisingu, który dzięki temu będzie mógł lepiej poznać specyfikę naszej organizacji.

Nasze oczekiwania wobec kandydata:

Potrzebujemy osoby kreatywnej, zadaniowej, umiejącej nawiązać dobry kontakt, budować i rozwijać relacje z odbiorcami działań Fundacji, partnerami, mediami  oraz  darczyńcami. Człowieka z poczuciem misji i gotowego na wyzwania, nawet te ekstremalne!

Wymagania:

  • Umiejętność tworzenia opowieści, budowania zwięzłego przekazu, często uwzgledniając emocje,
  • Doświadczenie w pracy związanej z dziennikarstwem, copywritingiem, public relations, komunikacją
  • Biegłość w wykorzystaniu mediów społecznościowych (szczególnie Facebook)
  • Wysokie kompetencje komunikacyjne oraz interpersonalne,
  • Wykształcenie wyższe,
  • Gotowość do ciągłej nauki oraz wdrażania zmian w Fundacji,

Ewentualnie mile widziane:

  • doświadczenie w pracy związanej z fundraisingiem lub dziedzinach pokrewnych tj. marketing, pozyskiwanie klientów, sprzedaż,
  • Znajomość oraz umiejętne wykorzystywanie narzędzi i zasad prowadzenia działań fundraisingowych (szczególnie w zakresie online fundraisingu: newsletter, organizacja eventów, direct mailing, współpraca z mediami).


Zakres obowiązków:

  • Utrzymywanie relacji z mediami, tworzenie komunikatów prasowych, dostarczanie ciekawych tematów dla dziennikarzy, zgodnych z misją Fundacji,
  • Zarządzanie społecznością fanów, followersów, sojuszników w kontekście działań edukacyjnych i fundraisingowych Fundacji,
  • Opracowanie razem z firmą doradczą i wdrożenie nowej strategii pozyskiwania nowych darczyńców indywidualnych oraz utrzymania dotychczasowych,
  • Tworzenie treści, materiałów fundraisingowych i opisujących działania merytoryczne Fundacji (np. przygotowanie raportów, newsletterów, redagowanie materiałów, listów fundraisingowych, treści na strony www),
  • Zarządzanie kluczowymi partnerami Fundacji pod kątem działań fundraisingowych.

 

Co oferujemy?

  • Pracę z misją w stabilnej organizacji pożytku publicznego,
  • Specjalistyczny cykl szkoleń oraz mentoring doświadczonego fundraisera (przez okres 4 miesięcy),
  • Niezbędne narzędzia pracy online,
  • Możliwość dalszego rozwoju zawodowego,
  • Umowa zlecenia na okresie próbnym 4 miesięcy, później możliwość zatrudniania na umowę o pracę
  • Częściowa możliwość pracy zdalnej w zależności od aktualnych zadań
  • Wynagrodzenie w zakresie 3500-4500 zł netto (w zależności od doświadczenia i kompetencji - jesteśmy gotowi do negocjacji).

 

Jakie są możliwości rozwoju?

Praca w naszym Fundacji jest wszechstronna, dająca możliwości rozwoju osobistego, a także zdobycia bogatego doświadczenia zawodowego i życiowego. Specjalista ds. komunikacji i fundraisingu będzie również uczestniczyć w specjalistycznym cyklu szkoleń. Fundacja zamierza rozwijać zespół fundraisingowy oraz komunikacyjny. Jednocześnie praca w Fundacji to przestrzeń do realizowania niestandardowych projektów na rzecz Wielkich Historii.

 

 

 Jaka będzie forma zatrudnienia?

Proponujemy 4-miesięczny okres próbny, w czasie którego wzajemnie się poznamy. Zależy nam na współpracy długookresowej – stopniowo budujemy stabilny i zgrany zespół. Pod koniec okresu próbnego wspólnie usiądziemy i porozmawiamy o kontynuacji naszej współpracy oraz wysokości Twojego wynagrodzenia. W tym zakresie sporo też będzie zależało od Ciebie i Twoich oczekiwań.

  

O co będziemy pytać podczas rozmowy rekrutacyjnej?

Zapraszając do Fundacji chcemy Cię poznać, porozmawiać o tym co robisz, jakie posiadasz doświadczenie, dlaczego chcesz z nami pracować, jaka jest Twoja motywacja.

 

W jaki sposób się zgłosić?
Jeśli jesteś zainteresowany pracą z nami, przygotuj i prześlij nam swoje:

CV wraz ze zdjęciem. Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Fundacji na rzecz Wielkich Historii w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko

List Motywacyjny, w którym przekonasz nas, że chcesz z nami pracować i dlaczego Ciebie powinniśmy zatrudnić. Zapewniamy, że każde zgłoszenie przeczytamy z uwagą i zainteresowaniem

 - oraz oczekiwania finansowe

 

Powyższe dokumenty zapisane w pliku PDF jako załącznik do maila proszę prześlij do dnia 
10 stycznia 2021 na adres: biuro@wielkiehistorie.pl

W temacie wiadomości zamieść: Rekrutacja specjalisty ds. komunikacji i fundraisingu

Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

 

Etapy rekrutacji:

etap 1 – nadsyłanie zgłoszeń (do 10.01.2021)
etap 2 – zadanie rekrutacyjne do wykonania (11.01-13.01.2021)

etap 3 – rozmowa telefoniczna (14-19.01.2021)
etap 4 – indywidualne spotkanie w biurze Stowarzyszenia/zdalnie (20-25.01.2021)
etap 5 – rozpoczęcie pracy (01.02.2021)

Background image

Znajdź pracownika
z Wirtualnymi Media!

Czytają nas eksperci ze świata mediów, marketingu i PR

Dodaj ogłoszenie
pracuj.pl

Specjalista ds. komunikacji i fundraisingu

Fundacja na rzecz Wielkich Historii