Strona główna Praca Social Media Specialist
Firma medialna

Social Media Specialist

mazowieckie
21 października 2019

Opis oferty

Social Media Specialist


Obowiązki:
•    planowanie i tworzenie treści
•    prowadzenie działań w zróżnicowanych kanałach komunikacji w sieci Internet ze szczególnym uwzględnieniem social media (Facebook, Instagram, LinkedIn, Google+, Twitter),
•    zarządzanie obszarem social media w kontekście budowania społeczności wokół marek klientów firmy,
•    udział w tworzeniu i realizacji marketingowych strategii obecności klientów w sieci,
•    planowanie i nadzór nad realizacją promocji i kampanii reklamowych online,
•    inicjowanie nowych działań i aktywności w obszarze digital i social media rozwijających ofertę firmy,
•    opracowywanie i wprowadzanie do serwisów www treści content marketingowych,
•    analiza i doradztwo w zakresie prowadzonych projektów w sieci Internet.
•    dodatkowym atutem będzie praktyczna wiedza i umiejętność tworzenia treści z wykorzystaniem narzędzi SEO,
•    projektowanie i przygotowywanie kreacji graficznych (chętnie też video), kampanie bannerowe i ich przeformatowania,
•    wychwytywanie trendów i przekładanie ich na działania w mediach społecznościowych.

Wymagania:
•    praktycznego doświadczenia w zakresie tworzenia skutecznych treści
•    doświadczenia w realizacji różnorodnych działań promocyjnych w sieci
•    bardzo dobrej znajomości mechanizmów rządzących mediami społecznościowymi,
•    umiejętności analizy skuteczności treści zamieszczanych w mediach społecznościowych,
•    znajomości narzędzi do obsługi kanałów social media (m.in. Menedżer reklam, Facebook Business Manager, Power Editor), a także zewnętrznych narzędzi do analizy i monitorowania swoich profili oraz Google Analytics,
•    znajomości narzędzi do monitoringu mediów,
•    dobrej znajomości pakietu MS Office,
•    umiejętności sprawnego posługiwania się językiem polskim (doskonałej znajomości zasad ortografii i gramatyki) i redagowania tekstów oraz tworzenia zrozumiałych, angażujących treści w mediach społecznościowych,
•    doświadczenia w sprawnym pisaniu i redagowaniu tekstów,
•    wykształcenia wyższego,
•    dobrej znajomości języka angielskiego,
•    umiejętności pracy w zespole,
•    bardzo dobra znajomość programów graficznych,
•    umiejętność przygotowywania materiałów w różnych formatach,
•    wyczucie estetyki,
•    kreatywności,
•    zaangażowania, rzetelności i samodzielności w działaniu.

Oferujemy:
•    Możliwość rozwoju oraz podnoszenia kwalifikacji
•    Poznanie najnowszych narzędzi
•    Ekspercką wiedzę całego zespołu zakupu mediów
•    Możliwość poznania całego ekosystemu wsparcia Klientów Zewnętrznych, i innych kanałach takich jak: Programatic, Adwords itp…
•    Korzystne warunki zatrudnienia oraz przyjemną atmosferę pracy.

Kontakt:
praca.sm@wp.pl

Background image

Znajdź pracownika
z Wirtualnymi Media!

Czytają nas eksperci ze świata mediów, marketingu i PR

Dodaj ogłoszenie
pracuj.pl

Social Media Specialist

Firma medialna