Background
Strona główna Praca Head of Product
Burda Media Polska

Head of Product

mazowieckie
14 kwietnia 2023

Opis oferty

Burda Media tworzą najlepsi. Nasza kultura organizacyjna, międzynarodowe środowisko pracy i wartości, którymi się kierujemy, stanowią siłę napędową dla zespołu, czego efektem są unikalne produkty dostarczane przez nas na rynek. Nasze portfolio mediowe składa się z silnych serwisów internetowych i tytułów prasowych będących liderami w najważniejszych segmentach mediów kobiecych w Polsce. Realizując model współpracy human2human, dajemy naszym pracownikom stabilną przestrzeń do rozwoju. Jesteśmy zespołem, w którym każdy ma możliwość samorealizacji przy pełnym wsparciu innych.

 

Pracuj w Burda Media. #B.Burda

 

Dołącz do naszego Zespołu jako:

 

Head of Product

(Elle, Elle Decoration,  Glamour, National Geographic, Traveler,  Viva!, Wizaz.pl, Polki.pl, Party.pl, Kobieta.pl, serwisy kulinarne)

Jakie zadania na Ciebie czekają?

 

  • Współtworzysz krótko- i długofalową strategię biznesową dla produktów mediowych Spółki (digital i print);
  • Inicjujesz działania mające na celu realizację strategii, celów biznesowych (KPI) oraz założeń finansowych dla produktów mediowych;
  • O produkcie wiesz wszystko: Twoją rolą jest dzielić się tą wiedzą z organizacją i rynkiem oraz aktywnie uczestniczyć w projektach międzynarodowych Spółki;
  • Analizujesz rynek i działania konkurencji, monitorujesz światowe trendy, stale poszukując możliwości rozwoju dla powierzonych brandów;
  • Inicjujesz, tworzysz i koordynujesz realizację wszystkich projektów opartych o DNA poszczególnych brandów, w tym zadania związane z rozwojem technologii;
  • Kreujesz ze swoim zespołem produktu oraz bezpośrednimi współpracownikami środowisko pracy, które wspiera kulturę organizacyjną Spółki opartą na wzajemnym zaufaniu i otwartej komunikacji, ceniącej różnorodność oraz rozwijanie pasji.

 Czego od Ciebie oczekujemy?

 

  • Minimum 3-letniego doświadczenia na podobnym stanowisku;
  • Bardzo dobrej znajomości rynku mediów;
  • Znajomości metod pozyskiwania ruchu w Internecie;
  • Nastawienia na realizację celów biznesowych;
  • Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego minimum B2 (warunek konieczny);
  • Umiejętności prowadzenia prezentacji i wystąpień publicznych;
  • Doświadczenia w pracy z zespołami developerskimi;
  • Ugruntowanej wiedzy z zakresu e-marketingu i reklamy internetowej;
  • Sprawnego korzystania z systemów do badania ruchu i oglądalności w Internecie (Gemius Prism, Google Analytics);
  • Kreatywnego myślenia, inicjatywy i przedsiębiorczości;
  • Umiejętności budowania silnych i różnorodnych zespołów;
  • Umiejętności pracy zespołowej i budowania relacji interpersonalnych;
  • Umiejętności zarządzania wieloma projektami równocześnie.

 

Co oferujemy?

 

  • Pracę w ciekawym środowisku pracy, w którym cenimy przedsiębiorczość, otwartość i pomysły;
  • Hybrydowy model pracy zatrudnienie na podstawie wybranej formy: umowa o pracę lub B2B (z płatnymi dniami wolnymi);
  • Udział w ciekawych, prestiżowych projektach i możliwość rozwoju w obszarze rynku internetowego;
  • Pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna (LuxMed lub EnelMed), dostęp do platformy nauki języka angielskiego - eTutor, możliwość wykupienia na preferencyjnych warunkach ubezpieczenia na życie oraz karty sportowej;
  • Możliwość przychodzenia do pracy z psim przyjacielem.

APLIKUJ

Background image

Znajdź pracownika
z Wirtualnymi Media!

Czytają nas eksperci ze świata mediów, marketingu i PR

Dodaj ogłoszenie
pracuj.pl

Head of Product

Burda Media Polska