Background
Strona główna Praca Specjalista ds. treści
Burda International Poland

Specjalista ds. treści

mazowieckie
4 listopada 2019

Opis oferty

Burda International Poland to jedna z największych międzynarodowych spółek mediowo - technologicznych, która prowadzi swoją działalność w 20 krajach. W Polsce od ponad 25 lat z pasją rozwijamy rynek mediowy, wychodząc naprzeciw ciągle zmieniającym się oczekiwaniom technologicznym i kontentowym odbiorców w każdym wieku.

Jako jedyni posiadamy pełne portfolio tematyczne ponad 60 magazynów i najnowocześniejszych produktów on-linowych. Burda International Poland jest także wydawcą bestsellerowych książek, kolekcji dziecięcych, magazynów Custom Publishing oraz organizatorem prestiżowych eventów. Z kreowanym przez nas unikalnym kontentem co miesiąc docieramy do ponad 23 milionów osób.

#BurdaInternationalPoland #ingoodcompany #Gala #Glamour #ELLE #InStyle #Burda #Claudia #Coaching #NationalGeographic #SlowlyVeggie #PrzyślijPrzepis #CRN #MojeGotowanie #ELLEDecoration #NGTraveller #DobreRady #SóliPieprz #MójPięknyOgród #PrzepisNaOgród

 Więcej o nas na:

FB: https://www.facebook.com/BurdaInternationalPoland/

www: http://www.burdamedia.pl/

Specjalista ds. treści

Warszawa

Zadania:

  • Planowanie kalendarzy tworzenia treści
  • Przygotowanie wytycznych dla treści
  • Analizowanie tematów pod kątem wyznaczonych celów
  • Koordynowanie pozyskiwania treści z dostępnych źródeł i raportowanie postępu
  • Tworzenie treści zgodnie z wytycznymi
  • Współpraca z redakcjami wewnętrznymi Digital i Print

Oczekujemy:

  • Minimum rocznego doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku w wydawnictwie lub sklepie online np. redaktor, specjalista ds. tworzenia treści, opiekun kategorii itd.
  • Bardzo dobrej znajomości języka polskiego (ortografia, stylistyka, gramatyka, interpunkcja, pisanie)
  • Podstawowej znajomości SEO, czyli zasad tworzenie treści pod Google
  • Doświadczenia w pracy z CMS (np. Wordpress, Drupal, Sonata)
  • Umiejętności wyszukiwania i analizy fraz kluczowych
  • Doświadczenia w przygotowaniu wytycznych do tekstów zlecanych partnerom zewnętrznym
  • Znajomości narzędzi Google Trends, Senuto, SEMstorm, Surfer SEO, Google Analytics (sprawdzanie skąd jest ruch / ile jest odsłon), umiejętności wyszukiwania "gorących tematów" pod Google News

 

Oferujemy:

  • Pracę w międzynarodowej firmie
  • Możliwości rozwoju
  • Opiekę medyczną i możliwość skorzystania z innych benefitów

                                                                            
APLIKUJ

Background image

Znajdź pracownika
z Wirtualnymi Media!

Czytają nas eksperci ze świata mediów, marketingu i PR

Dodaj ogłoszenie
pracuj.pl

Specjalista ds. treści

Burda International Poland