Background
Strona główna Praca Dziennikarz ( Social Media)
Agencja Wydawniczo - Reklamowa Wprost

Dziennikarz ( Social Media)

mazowieckie
Praca hybrydowa
3 grudnia 2025

Opis oferty

WPROST to ogólnopolski tygodnik społeczno-informacyjny o ponad 40-letniej tradycji. W latach 1982 - 2020 publikowany w tradycyjnej, papierowej formie. Dziś to jedno z najczęściej cytowanych źródeł informacji polityczno-gospodarczych dostępne wyłącznie on-line. Rosnące zasięgi serwisu oraz plany rozwoju redakcji w nowych sub-kategoriach tematycznych implikują potrzeby rekrutacyjne. 

 

Region: mazowieckie 

 

Stanowisko:  Dziennikarz (Social Media) 

 

Sprawdź, czy nasza oferta jest dla Ciebie  

  • interesujesz się wydarzeniami w kraju i na świecie, 
    bliskie są Ci zagadnienia z bieżącej debaty publicznej, 
  • masz niewielkie doświadczenie pracy w redakcji newsowej lub dopiero zaczynasz karierę dziennikarską, 
  • lubisz się uczyć, a satysfakcję sprawia Ci poznawanie świata mediów internetowych, 
  • chcesz mieć realny wpływ na tworzenie treści i ich ekspozycję w mediach społecznościowych, 
    chętnie zaangażujesz się w proces tworzenia treści docierających do szerokiego grona odbiorców,  
  • prowadzisz lub/i prowadziłeś profile, grupy w mediach społecznościowych i świetnie orientujesz się w realiach komunikacji na Facebooku, Instagramie oraz TikToku, 
  • chcesz się nauczyć, jak skutecznie angażować społeczność również na X (dawny Twitter) i Instagramie, a dodatkowo rozumiesz specyfikę krótkich form wideo (TikTok, Reels, Shorts), 
    masz lekkie pióro - potrafisz w tekście ok. 1200-1500 znaków jasno opowiedzieć historię, nadać jej przyciągający uwagę tytuł i zajawkę, które aż chce się kliknąć i nie zajmuje Ci to pół dnia, 
  • czujesz się obywatelem świata; uważnym okiem śledzisz profile międzynarodowych mediów i potrafiłbyś/potrafiłabyś zarekomendować oraz napisać interesującą treść na podstawie ich doniesień, 
  • słuchasz podcastów, jesteś otwarty/a na opinie i stanowiska liderów opinii prezentowane w różnych kanałach przekazu, 
     
    …to szukamy właśnie Ciebie. 

 

Jeśli tak, wyślij swoje CV i przejmij odpowiedzialność za: 

  • publikowanie treści redakcyjnych na profilach WPROST w mediach społecznościowych: Facebook, Instagram, X (dawny Twitter), TikTok, 
  • budowanie zaangażowania na profilach społecznościowych WPROST, również za pomocą multimedialnego contentu (grafiki, video, memy, gify), 
  • redagowanie i tworzenie contentu do social mediów przy ścisłej współpracy z redakcją - w tym dobieranie nagłówków, leadów i opisów postów tak, aby przyciągały uwagę i zwiększały liczbę wejść na stronę, z poszanowaniem standardów dziennikarskich, 
  • czynny udział w kolegiach redakcyjnych oraz w kanałach komunikacji redakcji, 
  • dbanie o wizerunek serwisu WPROST w mediach społecznościowych, w tym reagowanie na sytuacje trudne i kryzysowe, 
  • dbanie o poprawność językową publikowanych treści, 
  • czynny udział w budowaniu i rozwijaniu strategii obecności w social mediach marki WPROST we współpracy z Social Media Managerem, 
  • publikowanie podcastów i programów video w serwisie oraz na YouTube. 

 

Oferujemy: 

  • aktywny wpływ na strategię rozwoju jednego z najszybciej rozwijających się serwisów wiadomości w Polsce, 
  • wpływ na kalendarz wydawniczy redakcji, 
  • pracę w ambitnym zespole doświadczonych dziennikarzy, 
  • rozwój kompetencji redakcyjnych, 
  • elastyczne godziny pracy, pracę zdalną lub w biurze. 

 

Kontakt: rekrutacja@pmpg.pl 

 

 

 

Background image

Znajdź pracownika
z Wirtualnymi Media!

Czytają nas eksperci ze świata mediów, marketingu i PR

Dodaj ogłoszenie
pracuj.pl

Dziennikarz ( Social Media)

Agencja Wydawniczo - Reklamowa Wprost